Timberland fleece joggingpak mt ongeveer 68 ( vanaf 9mnd). Heerlijk warm en comfortabel, gedragen maar kan nog een ronde mee!
Slofjes vanaf 6mnd zo goed als nieuw Mayo mt 74/80 grijs, voor meisjes aangezien de onderkant gerafeld is, verkeerd gekocht nieuw
Overslag truitje zo goed als nieuw mt 50/56 ( kan ook voor meisjes) Sokken nieuw, mt 0-3 mnd, 3-6 mnd en laatste is vanaf 1jr
Bright stars bounce wipstoel zo goed als nieuw. Veert mett je kindje mee, dus geen stijve zitstoel maar lkkr wipperen. Zit een trilfunctie knopje op wat voelt als een massage/beweging voor jr kindje met speelboog en wasbare hoes! Kindjes vanaf 3 kg tot 9/10 kg kunnen erin. Foto op aanvraag, kan t niet plaatsen, geen ruimte meer ofzo...
de noppies set grijze jogginspak set blauwe longsleeve met spijkerbroekje 2 grijze rompers en andere die rompers met mouw (50/56) laatste donker grijze set (laatste pagina) wat wil je hier allemaal voor hebben en waar kom je vandaan?
meid ik had je al een pb gestuurd welke prijs had je in gedachte voor alles exc verzendkosten? Dan komen we elkaar vast tegemoet. Graag pb terug Ik woon in 't Gooi
Verkocht: 2x spijkerbroek Bankstellen Groene snoopy blouse 2x coltruien. Hieronder weer nieuwe spullen bij ddie weg mogen en natuurlijk alles wat nog vanaf pagina 1 erop staat is nog te koop !!! Graag wil ik erbij zeggen: als er reaccties worden geplaatst, of pb's gestuurd ben ik er snel in met terugreactie, maar sommigen laten niets meer van zich horen. Zou t op prijs stellen als mensen een reactie terugsturen over hoe of wat ook als ze ervanaf zien of geen interesse meer hebben etc... Bedankt alvast