Ik winkel meestal bij Prenatal en Hema voor mijn zoontje. Maar daar (en op nog meer plekken), zijn de leukste kleertjes van maat 50 t/m 68. Vanaf maatje 74 vind ik de kleertjes een beetje saai, sombere kleuren. Kan in die maat bijna niks vrolijks gekleurds of nijntje-achtigs vinden. Echt van die schattige baby baby kleertjes dus. Waar hebben ze leuke jongens kleertjes vanaf maatje 74?
Ohja, bij H&M heb ik dus wel veel gekocht. Daar hebben ze wel weer leuke kleertjes vind ik (winny the pooh, tijgetje enzo )
hoe smaken kunnen verschillen.. Ben zelf helemaal neit van de schattige kleertjes (nijntje, pooh enz) maar goed kan je dus neit helpen
Ja, dat kan . Het mag ook stoer zijn. Maar gewoon iets anders, iets aparts. Zie heel vaak van die bruine of grijze kleertjes. Dat vind ik een beetje saai.
Ik heb een boel van die hele zoete kleertjes gezien bij C&A. Niet mijn ding maar als je er van houdt... Ook V&D heeft veel gekleurde kleding met opdruk.
C&A inderdaad. Ik hou zelf van kleurige kleertjes, liefst met grappige print, beetje retro of scandinavische stijl. Ik heb zelf niet zo'n moeite om leuke kleertjes te vinden in die maat, en ga dan gewoon naar de babywinkels hier in Uden. De ene heet Ziezo en eentje die ik pas ontdekt heb heet Mazzel (Welkom bij Mazzelkids kinderkleding.), of prenatal of Hema.. Verder kijk ik regelmatig op marktplaats, en heb wat favo merken die ik dan opzoek: -Katvig -Ej sikke lej -Moonkids -Smafolk -Snoffs -Imps&Elfs -Jil&Sil -Lipfish -Plastisock -Noppies -No-no Je zou eens op die merken kunnen zoeken en kijken of het wat voor je is.
Hou zelf helemaal niet van Nijntje, alleen bij pasgeborenen eigenlijk. Ben meer van het stoere en heb geen problemen met kleertjes in maat 74. Ik koop veel op kleertjes.com, daar hebben ze diverse merken en smaken, wellicht zou je daar eens kunnen kijken?
Vind het zelf ook vreselijk die zoetsappige dingetjes... maar idd de H&M heeft dat ook altijd wel, de C&A ook maar ook bij Hans Textiel zagi k veel van Disney en voor rompers enz bij de kruidvat...
C&A heeft inderdaad wel leuke dingen . Kruidvat heeft alleen kleertjes t/m maat 68. Bij V&D vind ik de kleertjes vanaf maat 74 ook niet zo, op een enkele keer na. Bedankt voor de links naar de websites. Ik zal eens gaan kijken!
Ik ga meestal naar H&M, C&A, Hema en V&D, soms naar Prenatal maar die vind ik zo duur met kleding en ze hebben niet vaak iets leuks.
Aantal webwinkels die ik leuk vind waar je wellicht wat naar je smaak kan vinden: www.amazingkids.nl (hebben ook outletgedeelte) www.peekabootiek.nl www.lievebeebie.nl www.eyakidz.nl www.junglekids.nl www.kixx-online.nl (niet goedkoop, maar eens in de zoveel tijd een goede sale!) Veel shopplezier!
Ik vind BabyFace : BFC heel erg leuk en Noppies. Dat is lief en stoer. Ook Name it vind ik zelf leuke dingen bij zitten.
Bij Ons in de v&d hebben ze een hele nijntjes collectie die loopt tot maat 86 geloof ik. Hou er zelf niet zo van maar als je dat leuk vind... Bij de grotere v&d's zou je dan moeten kijken... Groetjes Lysanne