En dan bedoel ik bijv. maat 74 en 98. Ik heb in Engeland (bij de winkel Next) een paar meegenomen, maar die zijn al bijna te klein. En ik vind het erg leuk om mijn 2 kids af en toe hetzelfde shirtje aan te doen. Iemand een idee waar ik die in Nederland kan kopen?
tja, dat is vaak wat lastig omdat we hier vaak in babymaten (t/m 86) en kindermaten (vanaf) 92 denken. Maar misschien dat C&A je hierin kan helpen?
Noppies heeft bv kledinglijn baby tot 92 en daarna komt de toddler lijn van 92 t/m 104. Daar zou je denk ik wel even kunnen kijken voor twee dezelfde shirtjes. Ik geloof dat er meer kledingmerken dit hebben maar ik zou het zo even niet weten.
eh bij rainbowbabies/simply colors of zo kun je 2 dezelfde shirts laten maken, met dezelfde opdruk bijvoorbeeld.
Prenatal heeft een babycollectie tot 68 en vanaf 74 tot 104 een dreumes/peutercollectie, dus daar zou je goed terecht kunnen voor dezelfde shirtjes in deze maten!
Ik heb ff zitten zoeken online... Name-it heeft t/m maat 98 dezelfde kleding. Prenatal t/m maat 104 (had ik nu ook zelf gezien Rozemarijke, toch bedankt voor het meedenken ). En Next heeft ook een onlinewinkel (alleen dan moet het uit Engeland overkomen).
Next: Official Site - Clothing - Page 15 - Younger Boys upto 5yrs - Childrens Dit is een link naar die nextshop.