Morgen ben ik 37 weken zwanger, we weten dat we een jongen krijgen. Ons eerste zoontje heet Finne, maar wat past daar nou bij? We houden van namen die weinig voorkomen, kort en stoer zijn en niet amerikaans ofzo.... HELLLPPP!!!
Oh wat leuk, Finne Hebben jullie nog helemaal geen idee voor een naam voor een tweede? Spannend! Mijn ideetjes... Almar, Almer Annando, Armando Anno Bender Bengt Benne, Benno Berken Bhodi Biek Birk Boran Borre Brem Broes * Ceder Danté Darian Dev Diek, Dies Dim, Dem, Diem, Din Eize Eldar Eldin Eldrik / Eldrick Elvis Enno Esben Fedor Flinn Gabor Gjalt Herre * Iben Idse Ilian Isha / Ischa Ismar / Ysmar Jannik Janno, Jenno Jarik / Jarick Jarne Jaroah Jefta / Jeftha Jelmar Jelne Jelt, Jent Jerre Jesten Jildert Jille, Jillis, Jilias Jisse, Tisse Joar, Joaz Jonan Joos Jor, Jorre, Jorben Joren, Jorian Jorick / Jorik, Jorrick / Jorrik Jorn, Jorne Jossip Julias Jurren, Jurrijn * Keje Kinan Kobe, Tobe Lancelot Larse Laus, Laut Leander Leif, Lev Levijn Lode Loïc / Lowiek Loran Louk / Loek Lumen Luxor * Marlijn, Merijn, Merlijn Matiz Mauk Maurik / Maurick, Marnik / Marnick Midas, Milas Morten, Marten Nando, Nanno, Nan Nemo Nilles Njord Noam Nouri Ocke Odin, Odis, Otis Ollie Onne, Otte Otmar * Peike Pip, Pippin Pol, Polle Quintijn Radwan, Radwin Raf / Rav Reda Redmar Remi Renger Rev, Riv Ridder Ries Rink, Rinke Roderik Rodi, Radi, Rodin Romijn Ronan, Ronin Rover Rubin * Seb, Sen, Sev Sebbe Sibren Siem Sil, Silvian Sol Stas Sten, Stian Tabe, Tade, Tabor Teus Tias / Thias Tibbe, Tibe, Tibor Timar Tobe, Toben, Tobin Tobian Torben / Thorben, Torbin / Thorbin Tore / Thore, Ture / Thure, Tuur Tos Turias / Thurias * Waldemar Wander, Lander Warre Willian Wolf
Wat een lijst met namen, T is moeilijk, want we hebben wel een paar opties, maar nog geen WAUW-effect Steeds denken we, dit wordt het en een dag later twijfelen we weer. We willen een naam die niet eindigt op een e en niet met een M begint. De 2e naam staat wel vastm die begint met een m... Michelle, bij stonden idd wel een paar die in ons lijstje voorkomen... Nog meer goede ideeen?
Pff... t blijft moeilijk en de kleine komt toch echt binnen nu en heel snel (nu 38+2 dagen). We dachten eruit te zijn, maar ik ben weer gaan twijfelen, en bij twijfel zeg ik doorzoeken, maar waar?? HELLLLPP!!
Wat is de reden dat je twijfelt? Wennen aan de naam moest ik bij mijn kinderen ook hoor, het voelde heel gek om onze baby een naam te geven.. (klinkt heel raar, haha). Maar al heel snel went het en nu ben ik trots op hun namen. Misschien beide, afzonderlijk van elkaar, een top 3 opschrijven en dan kijken of er een zelfde naam tussen zit? Succes ermee!