Kan deze combi? Voor en achternaam samen?

Discussie in 'Babynamen' gestart door jamaila, 18 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    Ik vind voor een meisje fanna leuk, maar kan dat samen, fanna Feenstra? Zitten allebei de f en n in vandaar dat ik twijfel.

2. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Moeilijk!!

Inderdaad leuke voornaam, alleen die combi met achternaam ben ik met je eens....
    Ik denk dat ik het niet zou doen...
    Sterkte met kiezen! ;)

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ik zou het niet doen. Bekt niet lekker. Vind Fanna sowieso een te gezochte naam, niet leuk.

4. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Ik vind Fenne dan leuker klinken.

Vind fanna niet lekker uitspreken, dan eerder Hannah

5. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Fanna is weer een beetje een gezochte naam. Fennenof nog leuker: fenna is leuker. Nu zie ik dat mijn iPad er ook Fanna van maakt, misschien bedoel je wel Fenna.

Het bekt niet lekker met de achternaam. Dit hadden wij met de naam waarvan ik altijd wist da een eventuele dochter zo zou gaan heten. Bekte totaal niet met de achternaam van mijn vriend. Het was kiezen: of mijn vriend eruit gooien of een andere naam verzinnen...we hebben maar een andere naam gekozen :p

6. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Nee, sorry vind t niet mooi..
    Ook de variaties van Fenna en Fenne niet met de achternaam..

7. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fanna, Fanta, neeeeeeeeh. En met de achternaam is t ook geen combie. Onze achternaam begint met een s, dus niemand heet hier met een s. Jammer maar helaas, ik vind dat niet mooi klinken.

8. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Nee Fanna Feenstra vind ik geen goede combi. Te gemaakt ook, maar dan niet op een goede manier...

9. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    Het zijn niet echt de namen waar het om gaat, ik blijf liever onbekend op internet vandaar. Maar zocht een soortgelijke combi van voor en achternaam. De voornaam die ik in me hoofd had komt op dezelfde wijze overeen met onze achternaam (ook andere achternaam dus)

ik ga het maar niet doen. bij twijvel toch ook altijd niet doen. maar ik dacht misschien overtuigen jullie mij het tegendeel haha.

Deel Deze Pagina