Ik vind voor een meisje fanna leuk, maar kan dat samen, fanna Feenstra? Zitten allebei de f en n in vandaar dat ik twijfel.
Moeilijk!! Inderdaad leuke voornaam, alleen die combi met achternaam ben ik met je eens.... Ik denk dat ik het niet zou doen... Sterkte met kiezen!
Fanna is weer een beetje een gezochte naam. Fennenof nog leuker: fenna is leuker. Nu zie ik dat mijn iPad er ook Fanna van maakt, misschien bedoel je wel Fenna. Het bekt niet lekker met de achternaam. Dit hadden wij met de naam waarvan ik altijd wist da een eventuele dochter zo zou gaan heten. Bekte totaal niet met de achternaam van mijn vriend. Het was kiezen: of mijn vriend eruit gooien of een andere naam verzinnen...we hebben maar een andere naam gekozen
Fanna, Fanta, neeeeeeeeh. En met de achternaam is t ook geen combie. Onze achternaam begint met een s, dus niemand heet hier met een s. Jammer maar helaas, ik vind dat niet mooi klinken.
Het zijn niet echt de namen waar het om gaat, ik blijf liever onbekend op internet vandaar. Maar zocht een soortgelijke combi van voor en achternaam. De voornaam die ik in me hoofd had komt op dezelfde wijze overeen met onze achternaam (ook andere achternaam dus) ik ga het maar niet doen. bij twijvel toch ook altijd niet doen. maar ik dacht misschien overtuigen jullie mij het tegendeel haha.