Hoi hoi, Mijn man en ik komen er maar niet uit om een naam te kiezen. We weten het geslacht niet dus we moeten twee namen. Dit zijn de namen die we op het oog hebben voor een meisje: Noor Fenne Mila Lore Deze voor een jongen: Lenn Finn Seth Welke naam vinden jullie het leukst? Indien jullie nog leuke stoere korte namen voor een jongen weten in de aard als hierboven staat zou ik die heel graag van jullie doorkrijgen. Alvast bedankt he, Groetjes.
Voor een meisje vind ik alleen Lore niet leuk de andere 3 wel voor een jongen vind ik Finn het leukst
De meeste vind ik leuke namen. Lore houd ik niet van, laure daarentegen vind ik erg leuk. Ook Fenne vind ik niet zo leuk. Noor en Mila vind ik beide heel leuk, Noor is mijn eigen favoriet (maar niet die van mijn man helaas). Andere leuke ideeen: Noa of Lise. De jongensnamen vind ik alledrie wel leuk, hoewel Finn het minst leuk.
Fenne en Seth zijn mijn favoriet, maar eigenlijk vind ik (behalve Mila) ze allemaal wel leuk! Nog wat ideetjes: Fiene Saar Flore Senne Sil
Moeilijk!!! Ik vind ze allemaal zo leuk!! uhm: De leukste: Mila - Finn (ik vind zelf finnian leuk) En als tweede: Lore - Lenn
hoi Bedankt voor alle reacties tot nu toe. Degege die nog leuke korte jongensnamen weten die vraag ik om aub te reageren want het moet nu in een stroomversnelling gaan het kiezen. Ik ben namelijk vandaag op 32 weken in het ziekenhuis opgenomen voor rust en met weeenremmers mijn baarmoederhals was nog maar 1,2 cm. Bedankt he, iedereen...
Meiden: 1) Mila 2) Fenne 3) Noor Lore vind ik niets sorry Jongens: 1) Lenn 2) Finn 3)Seth Wat denk je van: Twan en Thor?
van de meisjesnamen vind ik Fenne en Mila het leukste en de jongensnamen vind ik Seth nog wel gaan, maar Finn en Lenn vind ik niks aan.