Wij willen binnenkort gaan voor een tweede kindje. Uiteraard moet het ons allemaal nog gegund gaan worden... MAAAAAR....Bij mijn vorige zwangerschap, kwamen we niet uit de naam. Uiteindelijk pas een naam gekozen NA de bevalling. Op zich is dit uiteindelijk prima gegaan en heb ik ook niet getwijfeld toen hij eenmaal geboren was Maar neemt niet weg dat het me gemakkelijker lijkt om er nu al voor de bevalling uit te zijn. Het heeft me toch wel behoorlijk wat stress bezorgt die laatste weken. Vandaar dat ik er nu zelfs al mee bezig ben... Graag jullie advies... Wat zou een leuke jongens of meisjesnaam daarbij zijn denken jullie? Wij houden wel van korte stoere namen. Alvast bedankt voor het meedenken!
Voor een broertje misschien... Abel Arnoud Bas Boaz Boris Bram Cas Casper David Emiel Erik Ewoud Felix Flip Floris Gerlof Gijs Harm Hidde Hugo Jasper / Jesper Jelle Jelmer / Jelmar Jelrik Jens Jeroen Joep Jonas Joost Joris Jorrit Jort Julian Jurre Koen Loek Luc Lucas Marijn / Merijn Mees Menno Midas Moos Niek Niels Olaf Olle Onno Oscar Otto Roel Sander Sepp / Seb / Sep Sieb / Syb / Siep / Syp Simon Sjors Stef Teun Tibbe Ties Tijs Tobias Twan Victor Walter Wessel Wouter ?
En voor een zusje misschien... Anne Britt Carmen Dana Eef Eline Elize Ella Elze / Else / Elza / Elsa Emma Esmee Eva Fee / Fay / Fae Feline Femke Fien Fleur Floor Gwen Hanna(h) / Hanne Helene Iris Irja Isabel Isis Iza / Isa Jana Janna(h) / Janne Jet Jette / Jetta Jolie / Julie Jule / Jula Julia Julijn Juul Kaat Karijn Kato Kaya Lara Lea Lieke Lieze Lina Linde Loes Lore / Lora Lot Lotte / Lotta Lucy Mara Maren Marijn Marit Marte / Marthe Maud Mea Meike Merel Mette Mia Miek Mille / Milla Mirte / Myrte / Mirthe / Myrthe Mosa / Misa Nienke Nina Noa Noor Nora / Nore Ranee Robijn Robine Roos Rosa Saar Sabine Sanne Sara(h) Saskia Sofie Stella Tess / Tessa Vea Veerle Vera Ymke ?
Broertje: Loek Moos Thije Sepp Cas Noud Joes Faas Bas Tijn Max Jop Joppe Mees Beau Zusje: Femke Lize Roos Fiene Sterre Sara Hanna Fleur Floor Tara Jara Ken zelf 2, hun broertjes en zusjes heten: Dianna, Daniëlle, Freek, Joost, Loeke ( voor een meisje)
Hoi! Wow, wat een goede namen al! Bas vind ik zeker een leuke naam! Loek ook, maar misschien iets te "bijzonder" voor mijn man schat ik zo in , Joep is ook leuk! Voor een meisje vind ik Tess wel een hele mooie of Fiene.... Bedankt voor zover... maar blijf vooral posten
Siem, Teun, Jop, Daan Saar, Eva Weet alles van namenstress hoor... Zie banner en mijn eigen topic hier Succes!
Ik ken een Daan, Eva en Gijs. Jip Roel Ties Teus Sil Tijl Job Max Lana Lieze Noor Floor Minou / Milou Sofie Emma
ik ben een beetje in een gekke bui, dus er zullen een paar rare/afschuwelijke tussen zitten. Ries Ties Tijl Abel Menno Obi Sil Gus Wiebe Jurre Jelte Sten Gil Douwe Bent Twan Tjeu Fre Bas Kas Obe Dion Rien Lenne Eppo Onno Rein Benne Jul Ebe Lomme Diede Deni Tibbe Nolle Tore Sietze Jorn Niek Ciel Celle Naud/Nout/Noud/Naut Fil/Phil Kiet Frits Thijme Mon Cor Joos Torre Joost Arno Juul Len Ferre Ward Martin Robbe Rens Sem Sam Daan Lou Seppe Ik zei een PAAR... maar volgens mij is het nu meer dan de helft geworden... Oeps....
Wij hebben een DAAN voor jongen: Bas Stan Sem Senne Ferre Liam Nyo Beau Kyan Wout Mats Joppe Tim Lucas Meisje Noor Margo Laura Isa Luna Lien Roos Noa Silke Fran Mila Nika Lina