Van deze 2 Lynn. Maar ik ben zelf fan van de naam Brynn (combi van Britt en Lynn..). Lynn staat volgens mij tot nu toe in 2012 in de top 5. Weet niet of je dat een probleem vindt?
Hoewel ze allebei niet mijn smaak zijn, heb ik gestemd op Britt. Ik hou namelijk écht niet van een Y in de naam.
Absoluut LYNN tsja onze dochter heet ook zo dus beetje bevooroordeeld, maar ik vind het nog stees een stoere naam voor een meisje.
Ik vind Britt helemaal niet mooi, geen fijne klank, dus ik kies voor Lynn, die naam vind ik wel oke ook al vind ik het letterbeeld erg raar en de naam wat te populair.
Namen die net als Britt en Lynn kort zijn veel medeklinkers hebben: Ann Babs Bess Beth Björk Bliss Blom Blyth Brend Brynn / Brinn Cass / Kess Cim / Cym Daw Dawn Deb Faith Faren / Farin Farrin / Farren / Farryn Fawn / Faun Fem Fien Flaith Fleur Floor Flor Flow Gem Glain Gwen Heather Jacklin Jazz Jen(n) Jentl Jess Jet Jill Joan Joolz Joss Julot Kait Kat / Kath Kim / Kym Liesl Liew Lill Lis / Liz(z) Lissl Liv Loïs Lot Maj Margit Marit / Marrit Maud Meadow Meagan Merle Mignon Mint Mirit Myf Myrl Myrtis Ness Nim Norell Phlox Quin Ravyn Riven Rixt Robbin / Robyn Robijn Rois Roos Roslin Roux Roxann Rylyn Saar Sabijn Siv Tamar / Thamar / Tammar Tatum Tess Tessel Tobijn Torrin Vian Viev Viv Vlinder Willow Zilver Zisel