Arthur vind ik het leukst, die past wel weer een beetje in deze tijd. Victor en Jeroen vind ik erg ouderwets.
Allemaal wel oke, heb er geen aanmerkingen op ofzo. Ze horen niet bij mijn lijstje favorieten maar goed dat kan niet allemaal
Ik vind Arthur en Victor allebei een beetje dezelfde stijl, die ik zelf ook leuk vind. Een andere naam die bij me opkomt die ik er ook bij vind passen is Rutger. Jeroen vind ik persoonlijk niet zo leuk, die naam was volgens mij eind jaren '70/begin jaren '80 heel populair (althans, ik ken veel mannen van ongeveer mijn leeftijd met deze naam) maar ik vind hem nu wat gedateerd. Arthur, Victor e.d. zijn ook geen moderne namen maar die vind ik meer tijdloos.
Jeroen oenemeloen Victor of Arthur is beide prima. Niet mijn smaak, maar gelukkig heeft iedereen een andere smaak Anders zouden we allemaal dezelfde naam hebben. Klinkt kinderachtig, maar ik ken geen jeroen die niet uitgescholden werd hiermee. Vind dat zielig. Het ergste is dat kinderen er vaak niet zelf mee komen maar dat volwassenen hier eerst grapjes over maken.
Jeroen poep in zijn schoen, zei ik altijd tegen mijn broer 😂 Uit dit rijtje ga ik voor Victor.
Ik hoorde na het topic ook steeds meer om me heen dat Jamie als een tokkienaam gezien wordt. En ik ben dan een beetje bang dat hij daar dan voor aangezien word. En ik ben ook een beetje bang dat als er dan gesproken wordt over Jamie dat er dan veel gevraagd wordt of het een jongen of meisje is. Ik heb de baby in mijn buik ook even Jamie geprobeerd te noemen maar ergens staat mijn gevoel er ook niet helemaal achter. Ik hou niet van hele speciale namen ofzo. Het liefste namen die tijdloos zijn. Daarom vond ik Victor en Arthur zo leuk. Mijn moeder kwam nog met Jeroen aan zetten en dat vind ik ook een naam die okey is. Ik neig meer naar Arthur en Victor. Maar ik twijfel heel erg in welke volgorde. En er zit dan deze keer geen vernoeming in. Dus ik twijfel nog om toch een derde naam toe te voegen. Aangezien mijn zoons tweede naam naar zijn vader vernoemd is. Ik ben bij deze topic vergeten te vermelden dat het ook een naam moet worden die evt in Australië gebruikt kan worden. Aangezien mijn vriend twijfelt over remigreren. p.s. Ik vind Nathan ook heel leuk, maar dat vind mijn vriend helaas niks.
Ik denk dat ik voor Jeroen zou gaan. Ook al lees ik dat deze naam wat ouderwets is, je hoort m niet heel veel. Vind het misschien zelfs wel een klassieke naam, die voor een volwassen man ook heel leuk is. Arthur en Victor vind ik iets meer boers eigenlijk. Keus is aan jullie. Ze kunnen alledrie. Succes
Ik vind Arthur het leukst, maar Victor wordt waarschijnlijk afgekort tot Vic als hij geroepen wordt en dat vind ik óók wel weer heel leuk (beter dan Art oid). Jeroen vind ik niet zo.