Wie spuit er even mee verse ideetjes: Titus vinden we mooi, maar horen we hier in de straat al een beetje te vaak. Misschien gek om wat te veel gelijknamige buurkindjes te hebben. Titus, Linus, Rufus, Cyrus/Sirus... Sommige namen lijken ons tof, bij andere hebben we toch wat twijfel. En eigenlijk... mag het ook iets helemaal anders zijn. Heeft er iemand wat verfrissende, vrolijke, karatervolle namen in petto? Ook Scandinavische namen vinden we vaak leuk klinken (bv. Lasse). Lias valt uit de boot wegens neefje "Elias". Oh ja, en Izar vingen we ook ergens op en vinden we zeker ook een kanshebber, maar -zoals gezegd- help, help, help... (gelukkig nog even tijd, maar toch... ). Oh ja (nogmaals), en het wordt een broertje voor Ilha (zie een van de vorige posts). Even een verse post aangemaakt omdat dat misschien makkelijker werkt.
oh hahaha wat grappig, 'hoor je in de straat veel' gewoon...ik ken echt helemaal niemand met die naam Ivar misschien, of Bruce Misschien eens snuffelen in de romeinse en griekse mythologie! of hier: https://www.ohyeahbaby.nl/40-mythologische-babynamen-met-betekenis/
Arvid Bjarne Ilvar Ivas Iven Jivan Julias Kjell Kjeld Levin Milas Midas Niven Otis Ovan Olan Oskar Silas Stian Silvin Tavi Tobe Tore Tuur Turi
Ilha, als in het portugees: Iel-ja ? Ik zou juist niet voor nog een i naam gaan.. lasse, olaf, joenas, jasper, darius .. silas vind ik ook heel mooi.