Wij verwachten een tweede zoon, maar hadden met de naam voor de eerste al moeite en nu we dus weer een jongensnaam moeten verzinnen zijn we wat inspiratieloos Merlijn stond bij ons op nr 1, wat niet moeilijk was met maar 1 jongensnaam op ons lijstje Iemand ideeën? Moet ook minimaal 2 lettergrepen hebben ivm korte achternaam.
Merlijn is zooooo leuk!!! Julius Maurits Caspar Casper Zeger Matthijs Laurens Marcus Felix Olivier Oscar Jonathan Jonas Abel
Bedankt voor alle reactie's, heel leuk! En bedankt, wij vinden Merlijn ook erg leuk hihi en heb nu ook al wat leuks voorij zien komen, Olivier vind ik ook een erg leuke naam en Valentijn trouwens ook.. Ja jongensnamen zijn (naar mijn idee) veel lastiger dan meisjesnamen, daar heb ik zo een heel lijstje voor Hoop dat er nog meer leuke namen voorbij komen! X
Ik denk aan een naam die niet zo vaak voorkomt (net als Merlijn) Odin Tycho Florens Wendel Doron : 'geschenk' in het Grieks Nander Joren - Jorin Laurick Roman Wynout Justus Norbin Jelmer
Merlijn & Benjamin Merlijn & Lennon of Lennox Merlijn & Oliver Merlijn & Floris Merlijn & Florian Merlijn & Morris Merlijn & Nathan Merlijn & Nolan Merlijn & Noah Merlijn & Otis Merlijn & Tristan Merlijn & Julian Merlijn & Eden Merlijn & Laurens Merlijn & Pelle Merlijn & Timo Merlijn & Ezra Merlijn & Faber Merlijn & Jarno Merlijn & Romeo