Pepijn =super leuk!! Zo heet onze zoon ook vind het nog steeds een geweldige naam ook veel leuke reacties op gehad bij de geboorte en nu nog wel eens. Voor ons was t met 12wk al DE naam Ook nog even overwogen: Thijmen Jochem Maarten Siem Floris
Ik vind Pepijn leuk! Joas en Mias niet echt... Ik zou van de eerste eerder Jonas maken, dat vind ik dan wel weer leuk. En minder populair dan Pepijn.
Joas, Jonas, Pepijn en Mias vind ik allemaal leuke namen. Mias zou ik misschien zelf niet kiezen omdat ik 'm misschien iets te bijzonder vind, maar zou ik een geboortekaartje krijgen van vrienden met die naam dan zou ik wel denken: Goh, leuke naam! Stijn en Thijmen vind ik niet zo leuk. Van alle namen die je noemt vind ik Joas het leukste!
Ik vind Pepijn hartstikke leuk! Maar twijfel is niet goed, als je blijft twijfelen zou ik verder kijken naar een andere naam. Misschien kom je uiteindelijk wel weer uit op Pepijn, maar dan wel voor 100%!
Ik vind Pepijn niet leuk. Dat komt denk ik doordat ik vroeger ook een jongetje op de basisschool had dat zo heette en toen werd er verschrikkelijk de draak gestoken met die naam .
Hihi! Wat een hoop verschillende reacties! De naam Pepijn blijf ik leuk vinden...maar ben er nog niet uit of het bij ons past! Hem hem nu ook een beetje uit me hoofd gezet, en kijk naar andere namen. Maar nu blijft Joas toch wel de leukste naam!! Laten het nu weer even een paar dagen rusten, en dan kijken we weer verder!! We hebben gelukkig nog even!!
Joas is véél leuker dan Pepijn! Pepijn vind ik prima geschikt voor mensen die golfen en die gestreepte polo's dragen. Verder niet..
Mijn zoontje heet Joas, dusja...van de opties die je noemt vind ik dat uiteraard de leukste naam We krijgen er alleen maar leuke reacties op, geen spelproblemen. En wel origineel maar niet té bijzonder.
ik vind pepijn helemaal niks. beetje kak. sorry. en ik ken ook een hele stomme Pepijn. maar vind de naam zowieso niet moor. Mias en Joas wel!!
Ik vind Pepijn erg leuk! Maar ik hou dan ook van kakkineus, hockey en golf Joas heeft het voor mij net niet, mias doet mij denken aan een kat... Naast alle andere leuke nederlandse en kakkineuze namen die ik hier gelezen heb, vind ik Jonah en Tijs ook erg leuk.