Hallo dames, Vanaf het begin hebben we al een leuke meisjenaam in ons hoofd! Maar een jongensnaam wil maar niet lukken Wij heten Stefan en Rowena. We zoeken een naam van 4/5/6 letters en geen engelse namen! Wie helpt me!
Nee eerder zoals het bovenste rijtje! Elke keer als ik een naam bedenk eindigt het op "in collin rubin enz. Vind het echt heel moeilijk voor een jongen...
Wij vonden het ook erg moeilijk om een jongensnaam te vinden. Een meisjesnaam hadden we zo! Maar gelukkig ,toen ik 6 maanden zwanger was ,vonden we er toch een! Want het werd een mooi mannetje haha... Hebben er ook geen moment spijt van dat hij nu zo heet .. Heel gek..voor mn bevalling hoorde ik de naam nooit en nu kom ik em overal tegen lijkt wel Succes met zoeken nog...(meestal blijft het toch bij de eerste ingeving ) grtjs Manon
Tristan is idd ook een superleuke naam! Die stond hier ook op 't lijstje toen we wisten dat 't een jongen werd. Maar een vriendin van mijn vriend ging er met de naam vandoor...
Hoi vind het ook zo moeilijk om de juiste naam te kiezen. Heb namelijk al 2 zoontjes EROS ELIAS Maar voor het derde manneke zit ik ook nog in twijfel. groetjes