Ik ben waarschijnlijk de zoveelste die hierover een onderwerp opent maar door de vernieuwde site kan ik de anderen niet zo snel vinden... Ben op zoek naar een leuke "orginele" jongensnaam, liefst een korte. Mijn vriend en ik komen er maar niet uit, als we een meisje zouden krijgen hadden we het wel geweten haha dat zul je altijd zien heh Nou ik ben erg benieuwd naar jullie suggesties! Liefs Nelleke
wij zaten te twijvelen tussen dylano,jayden,damian,lars weet niet wat jullie er van vinden maar die vonden wij erg leuk
Ja, wat vind je een leuke 'soort' namen? Ik ben nogal van de Hollandse: Teun, Koos, Faas. Of juist Scandinavisch: Pelle.
Wij zijn niet echt van de hollandse namen, maar meer beetje exotisch (als je t al zo noemt hihi ) Darryn/Darrin Finn Jay/Jayden Luca Delano Dylano Giovanni Meer kan ik even niet bedenken, maybe kom ik er later nog op terug hihi -x-
wij zijn echt van de Hollandse namen Daan Daniel Sander Kees Jan Mark peter Johan Guido thijs Jasper ect ect
ik heb een neefje die heet rune spreek je uit als roene....erg leuk!!wij krijgen een meid wij hadden voor een jongen codey....het is wel heel presoonlijk.....succes met het kiezen!!hier nog wat namen die ik ook leuk vond mylan joep bryn boyd troy ook heel wisselend dus.....!!!
Mees, Gijs, Bart, Bas, Jasper, Kasper, Luuk, Thijs (zover Oer Nederlandsch) Joppe, Fokke, Hidde, Hedde (ik denk allemaal Fries of Noordelijk) Wij hebben hetzelfde probleem. Zeeen van leuke meisjesnamen, en twijfel bij veel jongensnamen. We laten ons voor het gemak verrassen bij de geboorte.
Ja, lastig kan het zijn he die namen?? Er is trouwens een apart topic op dit forum over namen (bij: 'Diversen' - 'Babynamen'). Misschien haal je hier nog wat inspiratie uit. Succes met het bedenken!!
Wij hebben een zoontje die heet Lars. Voor deze keer hadden we Finn en Jack. Maar we krijgen een meisje dus we hoeven nu niet meer te verzinnen. Succes het blijft zo lastig!
Thanks dames voor alle leuke suggesties, ikzelf vind Luca erg leuk... mijn vriend zegt dat hij dat ook vind maar komt vervolgens steeds weer met nieuwe namen aanzetten haha ook met namen die hij al 2 a 3 keer eerder genoemd heeft en die ik dus ECHT NIET mooi vind 8)! We komen er vast wel uit maar vind het soms erg moeilijk... Liefs Nelleke
Wij krijgen een meiske, maar een jongen zou Léon hebben geheten. Een naam die we al lang in ons hoofd hadden. Mocht de echoscopiste en de gyneacologe er beiden naast zitten...dan gaat hij Léon Casper heten Ik hou zelf niet van een tropische naam met een oerNederlandse achternaam zoals wij die hebben, toch vonden we Léon er goed bij passen. Internationale naam dus. Veel succes!