we waren er helemaal uit!! tot manlief met ruim 37 weken zegt, nee vind het toch niet leuk, AARRGHHH ...... dat meen je niet!! de namen van onze kinderen staan onder mijn bericht, zijn er nog namen die jullie te binnen schieten? hij heeft een naam die hij er heel leuk bij vind passen en ik vroeg me af of een van jullie die naam er toevallig tussen zet... ik dacht dat ik last had van mijn hormonen, maar na dit weet ik wel zeker dat manlief ook zwanger is!!
De eerste naam die mij te binnen schiet is Sophie. Vooral omdat deze naam twee lettergrepen heeft en ook aansluit op de andere namen (zeker die van de jongens). Maar het is wel een echte top 10 naam, de vraag is of jullie dat leuk vinden.
Wel vervelend trouwens dat jullie er op het laatste moment wellicht de naam nog moeten veranderen. Kan me voorstellen dat je daar flink van baalt.
@pluizigspook, vind de naam heel mooi, maar zo heet mijn schoonmoeder hihi, onze dochter zou het leuk vinden als haar zusje ook met een L zou beginnen, omdat haar broertjes met een S beginnen wil zij hetzelfde als haar zusje, ik had er misschien bij moeten zetten dat we een beetje zoeken in de richting met een L bedankt voor je reactie
Haha, dat vind ik zelf nog het meest lastige aan een naam verzinnen; al die familieleden die bepaalde namen al hebben! Voor een meisje waren we er al uit, en toen bleek dat er een jongetje in m'n buik woont. Daar hadden we echt wel over nagedacht, maar de namen die ik leuk vind zijn dus al vergeven. Lindsay vind ik zelf ook wel leuk. Succes de nieuwe keuze!
ik durf de naam hier niet neer te zetten, Het begon wel met een S ( wat de pech voor onze dochter was) en ik was er echt helemaal weg van, we hadden de naam al jaren, want als een van de jongens een meisje was hadden ze zo geheten, en nu ineens vind hij het niet meer leuk
Ik heb de naam die mijn man super mooi vind bij de rest al wel voorbij zien komen en de naam die we samen hadden nog niet!! zou dit betekenen dat mijn smaak niet zo best is ?? hahaha
geeft me wel beetje een steek dat je 3x na de 1e ronde (wat er keurig achterstaat tussen haakjes) zwanger bent... wel leuk voor je hoor Wellicht vind je de naam Lorraine (lor-ai-ne) of Sandy of Yvet(te) wel leuk ?