Ooh wat is een jongens naam moeilijk We hebben tot nu toe Noud Dylan Kayden Jessy Maar bij geen een echt het wauw gevoel Dus suggesties en hulp zeer welkom hihi
Noud! Je andere namen vind ik ordinair en helemaal niet oassen bij Milan. Lukas Noam Aron Yannick Maxim Levi Twan Ivar Joran Nino Luca
Noud! de rest is persoonlijk niet mijn smaak en passen naar mijn gevoel minder goed passen bij Milan.
Zoals al gezegd passen de namen (behalve Noud) niet echt bij Milan. Jesse zou ik zo schrijven en dan Amerikaans/Engels uitspreken als Jessy. Vind die schrijfwijze met een Y een beetje meisjesachtig? Bij Milan zou ik dan toch eerder Jesse als Yes-uh uitspreken. Zou toch meer bij meer Nederlands (klinkende) namen blijven zodat hij iets beter bij Milan past. - Ties - Casper - Xavi - Dex - Sander - Wessel
Ik vind Dylan en Milan juist dezelfde soort namen en Noud weer heel anders! Vind Levi en Noah leuke namen bij Milan.
Aaron / Aron Boaz Bojan Bor, Borre Boris Boyko Brenn Casimir Damir Dani Davor Dion Duuk Finn Ivan Jarek Jari Javor Jesse Jim Justin Levi Luca, Luuk Nino Noah Owen Quin Ranko Ravi Roan Sem, Sen(n) Stan, Stijn Sven Timo Tygo Vigo, Vico Yannick Yoran
Milan en Dylan, superr toch! Totaal niet ordinair, gewoon stoer. Noud is echt verschrikkelijk, een duffe naam.
Bedankt voor het meedenken Ruben lucas sorry vinden wij echt verschrikkelijk Levi en jarno zit al in onze familie Noah heeft ook op ons lijstje gestaan maar is het toch net niet Maar ik denk dat we er uit zijn we hebben nu een naam waarvan we bijde gelijk ja zeiden Dus deze mag dicht thnx alkwmaal