Wij hebben nog wat inspiratie nodig voor een mooie, originele en stoere meisjesnaam De naam moet passen bij onze andere dochter Fiene. Zelf denken we aan de volgende namen: Jule, Janne of Lisa. Maar het "wauw" gevoel is er nog niet echt. Het mogen ook wat aparte / bijzondere namen zijn, die je niet vaak hoort. Maar dan nog wel uitspreekbaar. Graag horen we jullie suggesties
Aniek Maren Esmee Babette Julie Ik vind dit overigens geen stoere namen, evenals jouw eigen suggesties.
ik neem dan even aan dat je fiene als fien uitspreekt ik zou gaan voor amy of aimee ligt eraan hoe je de schrijfwijze wilt
Ik moest ook gelijk aan Cato denken, maar dat is niet meer zo'n orginele naam Nog wat suggesties: Fiene & Jinte Meike Juna Jula Iva Jente Ella Suus Britt Hanna Marit Renske Nore Mare Juul Bente
Janne, leuk! Jule of Jula ook tof. Andere ideetjes: Annemijn Benthe / Bente Bo Cato Daantje Diede Ella Evelien Evie / Evy Fem Floortje Hanna Indy Ise / Ize Jade Jente Jolien Juliet Juul Kaat(je) Lieve Lilly / Lily Linde Lizzy Lola Lot Lou Lucy Maartje Madelief Maja Mare, Mara Maya Merel Merle, Mirle, Marle Mette Mia Mirre Ninthe Noortje Pien Pip Pippa Pleun Robin Rosa Sien Sinne Suze, Suus Veerle Yinthe / Yinte / Jinte / Jinthe
Fiene en Jule vind ik het mooist. Wat vind je van? Fiene en Lore Fiene en Senne Fiene en Lise Fiene en Floor Fiene en Diese Fiene en Yaren Fiene en Pleun Fiene en Samme Fiene en Zonne Fiene en Fleur Fiene en Vere Fiene en Vieve Fiene en Jade Fiene en Sterre
Ik zie al een aantal leuke namen staan, ga ze zeker aan mijn man voorleggen. Bedankt voor het meedenken en de reacties die nu allemaal al gegeven zijn!
Nog wat extra ideetjes: Babet Bodée Bodijn Caro / Karo / Caró / Karó Dagmar Doris Eef, Eefje, Eefke Elie / Élie Elle, Ellie Else, Elske Fee Felien Flo Flore, Florien Hanne Hazel Ieve Ilvy Inci, Ichi, Icha / Ischa / Isha Irsa Isalie, Iselie Isalin, Iselin Jinne Jiske, Jeske Jisse, Jesse Jonna Jorine, Jorinde Josje Juline, Julijn Laure Lenne, Lente Lieze Lilou Linne Liselot Lore Lorine, Laurine Lotta Luce / Luus Lune Madee Marlou Marre Maudi Meie / Meije Mika Mille Minte / Minthe Nanna Nieke Noor, Nore, Noralie Philipa, Philippa Philou Pia Pomme Robijn Saar, Sare Sacha / Sascha Sanna Teske, Tesse, Tessel Vere, Veró Veroniek / Veronique Wende Wieke Yentl / Jentl Ylva
Fiene en Rifka Fiene en Caro Fiene en Veerle Fiene en Joyce Fiene en Mara Fiene en Elize Fiene en Julie Fiene en Bijou