Dat is echt een naam waar ik niet goed weet wat ik er van moet vinden. Zie het vaker voorbij komen en dat heb ik altijd dat gevoel erbij. Het is absoluut geen stomme naam. Maar het is ook niet zo dat ik denk wat ontzettend leuk ofzo. Gewoon een prima naam waar niets mis mee is
Ik hou absoluut niet van Engelse namen, dus niet leuk, máar, als je écht een Engelse naam wilt vind ik deze een van de betere opties.
Ik vind hem leuk... Misschien dat ie op ons lijstje was gekomen als we niet al een neefje hadden die zo heet
Ik heb 'niet leuk' gestemd. Ik vind het wel een leuke naam, maar omdat ik zoveel honden ken met die naam; vind ik het niet echt een mensennaam meer.
@ShampooL daar heb je idd een punt,ik heb daar stiekem zelf ook al eens aan gedacht, dat maakt het wel minder leuk Buiten Jack om hebben we Caleb nog op het lijstje staan. Ons dochtertje heeft ook een Engelse naam.
Bedankt dames het is erg moeilijk merken we. We gaan nog eens hard denken Jack,Caleb of Robin die staat al op mijn lijstje nog voor ik zwanger was haha