Hoi Dames, Wij weten dat we in verwachting zijn van een jongen! Nu zitten we echt te twijfelen tussen 2 namen namelijk: Julian Liam Welke zouden jullie kiezen? Groeten Jessie
Julian! Lief en stoer! Leuk voor een baby, peuter, tiener, puber, volwassene! Liam vind ik zelf persoonlijk een vreemde naam...
Liam vind ik mooi omdat het "anders" is (hoewel ik 'm steeds vaker hoor) Julian vind ik ook mooi maar ietsje minder... (maar volgens mij tegenwoordig wat origineler, hoor 'm niet heul vaak meer) Succes met kiezen
Julian is een top 10 naam, logisch dat de meeste mensen voor gaan. Ik zeg Julius of Liam (maar zie Liam toch als een afkorting van Wiliam).
vind julian ook een erg leuke naam, maar ik ga voor Liam! (waarschijnlijk omdat ik meteen aan oasis moest denken, maar dat is in mijn ogen een groot pluspunt..)
Allemaal bedankt meiden!!Wij hebben gekozen voor JULIAN! We hebben de afgelopen dagen deze naam hardop tegen onze spruit gezegd en we zijn er helemaal aan gewend!! We vinden het echt een super naam~!!