Jeetje, het zijn wel echt 100 procent Turkse namen he? Ik vind deze lastiger dan de meisjesnamen... Hmm *denkt nog even na*
Ik vind Aydin het mooiste. En het zijn wel allemaal Turkse namen maar geen waar ik (denk ik als ik ze in gedachten goed uitspreek) mijn tong over breek.
Hee Elif, Oh, heerlijk, je bent lekker met namen bezig!! Zo es even op zoek naar je meisjesnamen. Ik heb gestemd op Selim. Maar eerlijk vind ik alle namen wel erg mooi Behalve dan Yasin. Maar dat komt puur doordat ik een niet leuke Yasin in mijn klas had als klein meisje, haha. Dus ik ben bevooroordeeld, hihi. Wat grappig dat veel mensen voorkeur hebben voor Aydin!
Ik denk omdat het komt dat veel mensen de naam Aiden kennen en het natuurlijk hier ook op die manier uit te spreken is. Ik vind het ook wel grappig
[FONT="]Nou mijn mening! Seyhan -> Op zich leuk, maar wel ERG exotisch voor ene kind wat in nederland woont Tuncay ( uitgesproken toendjay) -> Zou ik zeker niet doen. IEDEREEN zal het verkeerd uitspreken, en verkeerd schrijven. (ik dacht ook dat je het uitspreek als tun-kei ofzo) Aydin -> Mooie naam! Yunus -> Wel leuk, maar niet mijn eerste keuze Yasin -> Ook erg mooi! Selim -> Ook mooi. [/FONT]