moeilijk he die jongensnamen? hadden wij ook maar nu hebben we wel al een jongensnaam en twijvelen we met meisjesnamen. How bizar. Mijn jongste heet Hidde lekker gepikt van Hidde Maas ( mooie man met veel charisma) Ik zie er wel een paar leuke tussen staan maar namen is zoiets persoonlijks het past bij je of niet. Zoals als ik denk bij sommige zullen er een hoop zijn die straks bij onze jongensnaam denken veel succes xxx jet
Wij hebben gekozen voor; Ewout Sammy En we zijn nu ook aan het brainstormen voor de 2e. Meiden naam hebben we al, nu nog een jongens naam verzinnen die bij Ewout past
haha wij hebben ook erg veel moeite met een jongensnaam voor een meisje ook geen probleem. ik vind zelf luuk echt superleuk maar ja mijn mannetje vind het niets. als ik bevallen ben laat ik mijn jongensnaam wel weten maar die hou ik nu nog even voor me.
Ik vind het ook moeilijk om een jongensnaam te bedenken. Ik vind Jesse erg leuk, Jarno ook. Of iets wat begint met een Y. (en dan als je deze letter uit kan spreken als de J. dus Yorick ofzo). Maar wij zijn er ook nog lang niet uit hoor. Meisjesnaam is makkelijker vinden wij. Groetjes Miep
Altijd moeilijk weer die namen Bij sommige namen moet ik wel eens aan sommige mensen denken erg lastig Gelukkig hebben we al 2 namen en ik moet nog zwanger worden ......hihihihihi.... Maar hier een paar jonges namen: - Robbie - Leen -Mike - John - Gary - Henk - Thomas
Maureno,dylano,jay,jayden.Dylan,Damian,Romano.Vond jongensnamen ook moeilijker dan meisjesnamen.Gelukkig krijgen we een meid
Bovenaan mijn lijstje stond natuurlijk Vince! Verder hadden we nog de namen -Quinn/Quinten -Levi -Danilo -Mitch -Owen -Jeftha Misschien zit er iets voor je bij . Liefs,Claudia
Luca natuurlijk Verder : Julien Julian Milan Thijs Tijn Daan Sem Lucas Daniel joshua Tim Tom Stijn Lars Jorian Sven Chiel Luuk
Wat vindt je van: Darren shane Jay Jeremaya nayori keon Bjorn ? Heb je intussen al wat ideeen opgedaan?
hoi hoi ik ben (helaas) nog niet zwanger maar dat betekend niet dat ik nog geen namen verzin haha. Meisjes naam zijn we over uit, maar voor een jongen nog niet. dit lijstje heb ik nu. Levi ( vind ik erg leuk, maar vriendje niet) Daan ( vind ik toch te gewoontjes) Sem ( komt te veel voor vind ik) Mika ( vind ik leuk maar vriendje niet) Dani ( vind ik leuk maar vriendje weer niet) Verder nog een paar zoontjes van vrienden. - Job - Timo - Mike - Kyan - Jesse - Jaimy - Roy
Er is hier in de straat van de week een jongetje geboren met de naam FINLEY Vindt het wel een mooie originele naam! Liefs,Claudia
ik vind het ook zo moeilijk om jongensnamen te verzinnen en wij moeten er liefst 2 nou ik had al wat namen maar mannetje vondt het steeds niet echt leuk dus heb hem gisteren achter de pc gezet met de opdracht dat hij maar eens wat namen moest gaan zoeken, wat denk je? binnen een kwartier waren we eruit