kwam het toevallig tegen net, en Bar wil er graag 1 hebben als het zover is vast voor valentijn http://www.kruidvatkijkenbestel.nl/sana ... bgers.aspx Patrick
Leuk hoor, maar ik vind wel dat je de exacte geboorte datum moet weten als je het laat maken, hoe ga je dat dan doen als je hem voor valentijn wilt geven?
ik heb een bedelarmband met allemaal bedels die iets met mijn leven te maken hebben. dus hebbuuhh die hangers. ZOdra de kleine geboren is ga ik die bestellen.,
Nah, heb mailtje gestuurd met de vraag of die hangertjes in de periode mei-juni ook nog te bestellen zijn. En nu maar hopen op een positief antwoord, dan kan ik die voor m'n zoontjes nu al bestellen en die voor de beeb als hij geboren is (vind die voetjes zoooooooooo mooi )
Geachte mevrouwProps, Wij hebben uw aanvraag ontvangen en nemen het in behandeling. Wij zullen zo spoedig mogelijk een reactie sturen. Met vriendelijke groet, Kruidvat Sieraden Servicedesk P.S. Laat bij vervolgreacties op uw geplaatste vraag of opmerking altijd het callnr in het onderwerpveld van uw e-mail staan. Bijlagen worden i.v.m. beveiliging geweigerd. Dat was snel! En nu dan graag even snel het antwoord
laat even weten wat het antwoord is wij verwachten de kleine ook pas in juni... ik hoop wel dat ze er dan nog zijn.
Waarschijnlijk kan je die in mei/juni nog wel kopen hoor. Ik heb die met het babyhoofdje erop gekocht in september of oktober van vorig jaar. Helaas kon je toch nog niet de geboortedatum erop laten zetten. Maar ik heb wel allebei de namen van de kids in het hangertje laten maken.. Ook heb ik nog een hangertje (niet van kruidvat hoor) met een afdruk van de duim van Lisa erin gemaakt en dat in het zilver laten gieten. Als Tim 1 jaar is, laat ik dat ook van hem maken en dan samen met de andere 2 hangertjes aan mijn ketting maken met speciale tussenstukjes, zodat ze niet achter elkaar blijven hangen en goed zichtbaar zijn.