hey meiden! ik heb jullie advies nodig!!!! ik zoek voor mijn dochter een leuke jurk! mijn broer gaat in juli trouwen. en nu wil ik natuurlijk wel dat ze er heel erg leuk uitziet!!!! maar ik weet niet echt waar ik moet zoeken.... ze heeft kleding maat 128/134... misschien hebben jullie nog wat leuks in de kast hangen wat ik kan overnemen.... of weten jullie de winkel waar we kunnen gaan kijken? mag ook een webshop zijn hoor hopelijk kunnen jullie me verder helpen want ik loop een beetje vast heb bij de wehkamp otto bonprix en neckermann gekeken... ook bij H&M .. maar zie niet de jurk die er uitspringt voor mij dus HELP MIJ hihihihi
Ik kijk even met je mee. Ik heb ook een jurkje nodig voor een communie van neefje volgende maand. Ik heb hier ooit een webshop voorbij zien komen met hele mooie jurkjes uit Amerika ofzo? Misschien weet iemand dit nog? Liefs
Ik weet niet wat het budget is maar hier zitten hele mooie (merk) feest jurkjes tussen Lolly pop kindermode - Eindhoven
www.kleertjes.com Je kunt er precies de keuzes aanvinken waar jij bij wil kijken en wat je zoekt. Dus tot welke prijs je wil gaan, wat voor een soort jurkje zoekt ect. Ik vind het zelf een hele leuke site, zitten soms ook leuke aanbiedingen bij. En de kleertjes die ik ervan heb zijn van goede kwaliteit, je ziet dat ze iets speciaals aan heeft. Wil je iets wits of juist iets met kleur?
he meid.. misschien kan je even kijken op humpiedump in spijkenisse die hebben hele goedkope jurken .. mijn tante werkt er toevallig en mijn ouders wonen in spijkenisse dus ik ben er zelf geweest van de week mijn zusje is 16 en zocht voor haar een jurk met steentjes ik was nog geen 70 euro kwijt.
Ben zelf erg gek op Jottum! Toen mijn zus twee jaar geleden trouwde heeft onze dochter van dit merk een jurkje aangehad. Vrijdag trouwt mijn broer en heeft onze dochter dit jurkje aan.. Bekijk bijlage 151349
wow super wat een reacties!!!! de kleur maakt niet echt uit maar zelf wil ze iets met wit of rood hahaha 6 jaar en nu al bepalen hihi ik ga ff alle linken bekijken ben benieuwd!!!
zei ik ook al.. haha toevallig werkt mijn tante er .. ik ben er op donderdag geweest .. lekker rustig !!!!!!!!!!
aaaaah die is leuk!! Ooo af en toe kan ik bijna niet wachten tot ik de mijne zulke grappige dingen aan kan trekken
Olliewood inderdaad! Zo leuk voor meiden. ( Ik wil ook zo'n jurkje kopen, trek 'm gewoon bij de oudste aan hehehe )
www.suitsyouwell.nl Hier heb je echt leuke jurkjes, voor maar 30 of 40 euro. Ze hebben er ook leuke schoentjes en accesoires.... Succes!
Jottum!!! Mijn meiden waren afgelopen september bruidsmeisje bij mijn zus en hadden beide een jurk van Jottum aan, echt super!
SUPERJURK!!!! en is gewoon altijd mooi Jottum echt sjiek... ik heb er een rokje en jasje van donkerblauw afgezet met leer echt helemaal te gek was afgelopen winter te groot maar deze winter gaat ze t zeker dragen