online dagboek maken

Discussie in 'De lounge' gestart door sasje24, 16 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hoi,

ik wil graag mijn gevoelens en de hele mmm weg op papier gaan zetten, dit gaat me hopelijk helpen om alles nog beter op een rijtje te kunenn gaan zetten en ook zodat ik dat altijd bij me heb mocht ik er behoefte aan hebben...
    dus weet iemand waar ik online een dagboek iets kan maken?

2. 1234

1234 Niet meer actief

Ik heb nog voor de zwangerschap een babysite aangemaakt, gewoon op babysite.nl

Volgens mij kun je daar wat je prive wilt houden, gewoon prive houden. En daar had ik ook hele verhalen over de mmm. Ik vond het wel een fijne site.

Maar misschien is dit niet helemaal wat je bedoeld.

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee zoiets bedoel ik niet nee want dan kan ik ook gaan bloggen ;)

4. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Simpel in een Word documentje. ;)

Ik heb dat ook bijgehouden sinds we gestopt zijn met de pil, en later het ziekenhuis in moesten voor behandelingen.
    Ik heb inmiddels een Word-Document van 55 pagina's.
    Altijd handig, en leuk om terug te lezen.
    Soms vertellen ze zo veel, dat je het 2 maanden later niet meer weet, en dan kan je lekker terugbladeren.

Gedichten, plaatjes, en uitleg van de medische termen kan je altijd zelf nog toevoegen.

5. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Ik zou dit niet online doen want dan ligt je hele dagboek letterlijk op straat. Gewoon word inderdaad.

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja klopt...dan ga ik ook maar eens een begin maken in word....heb er nu eigenlijk al spijt van dat ik dit niet meteen heb gedaan toen ik gestopt ben met de pil..want 1 jaar kan ik me weinig tot niks meer van herrineren...die spanningen van zal het gelukt zijn enz bedoel ik dan he....

7. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
  8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik maak het in word ben nu ff gestopt met typen....heb nu 2.5 kantje....

9. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Ik heb hele goede ervaringen met mydiary.org. Je kunt kiezen of je je dagboek publiek (dus dat anderen mee kunnen lezen; kan ook anoniem) wilt zetten of dat je t prive houdt (alleen toegankelijk met wachtwoord).

Omdat je met entry's werkt, was het voor mij een stuk overzichtelijker dan een word-document. Ik heb er uiteindelijk wel een periode voor gekozen 'publiek te gaan' en dat heeft me hele goede tips en veel medeleven opgeleverd. Maar het hoeft natuurlijk niet!!

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    bedankt voor jullie antwoorden

Deel Deze Pagina