Vanmorgen om half 10 was het dan zo ver. Meneertje zijn neusamandelen moesten eraan geloven en hij kreeg meteen zijn buisjes. Ik kon mijn ogen niet geloven.... Kapje op zijn mond,mama die hem vraagt wat doet de wind? 3 x blazen en in dromenland.nog geen 10 minuten later alweer op de verkoever kamer bezig met wakker worden. En nog geen 10 minuten later is meneertje weer zijn eigen ikkie. En rent met een rotgang op de lonnen(balonnen)af. Nano Loonnnnnnnnn!!! Thuis nog een beker koud drinken een ijsje. En.....jawel...eeeeetuuhhh een boterham. Nu ligt hij in zijn bed te spelen. Goh, ik had op zijn minst verwacht dat hij er toch wel een beetje last van zou hebben. Maar meneertje heeft zijn vader en moeder verbaast doen staan. Moest het even met jullie delen. Groetjes Diana
uhuh !dat kan je wel zeggen.... ik had mij al helemaal ingesteld op een"ik hang bij mama dag" nou ....mooi niet dus. maar toch,liever zo dan anders ,want anders zou mijn hart harder huilen dan al zijn tranen bij elkaar. want ik ben een grote softy als het gaat om mijn kids en pijn. groetjes diana
Mijn dochtertje van bijnA 4 jaar is aankomende dinsdag aan de beurt. Neusamandelen en ook buisjes, ik hoop dat het ook zo makkelijk bij haar zal gaan! haha.
hahah heerlijk meid , ik vond het toen zo zielig heb mee moeten huilen ,2 dagen niet normaal kunnen eten ,en zere keel , zelfs ijsjes was niet echt lekker , dus wees heeeeeeel blij
ik hoop het ook meis,dat zou mooi zijn. voor jou en jouw dochter! want al snap ik 100x dat het nodig is. leuk is anders! meesa@ Ik ben er ook heel blij mee.alleen had het niet verwacht das al groetjes diana
mechinati@ meestal gaat het niet zo makkelijk hoor. dit is een uitzondering. er zijn er wel meer die er niet heel veel last van hebben maar dit is wel extreem. de meeste moeten toch echt wele ven wakker worden en huilen wat.
nou berg mij maar op.... ik snap het niet meer. 2 uurtjes geslapen vanmiddag,toen daro(vloeibare paracetamol) gehad. en vanavond gewoon aard,groente,vlees gegeten. niet loeiwarm ,maar lauw warm en nu loopt Nano al een uur door huis te rennen met zijn lon! alsof er nooit niks gebeurd is. fijn,maar wel raar(maar echt heel fijn ) groetjes diana
Quinn had van de ingreep ook totaal geen last. Het enigste waar hij last van had was dat hij heel rot de narcose inging en er dus ook heel rot uitkwam, en verschrikkelijk bang was als wij weg gingen. Dit heeft ongeveer een week geduurd, maar verder had hij echt nergens last van
Hier idem,mijn meis is 3 weken terug geholpen neus amendel geknipt en oortjes doorgeprikt half uurtje huilerig.. meer was meer om het invuusje dat in haar handje zat... daarna niks meer te merken..