Normaal kan ik altijd leuke jurkjes vinden.... Voor een ander. Maar nu voor mezelf zie ik door de bomen het bos niet meer. De zalandos, vd, bonprix, wehkamp, bijenkorf etcetc die ken ik natuurlijk al. En daar zit door mijn kritischheid niks tussen.. Wie o wie?? Leuke sites, aparte jurkjes, scandinavisch en hip? Geborduurd, iets met kraaltjes. Geen 13 in een dozijn..
Ohja en het is voor een feestje. Helaas vind ik takko en neckerman een beetje cheapy en esprit en steps te "gewoontjes". Lastig he?
Asos? Bon'a Parte? Nelly? .... en daarna ben ik wel een beetje uitgekakt.... Als je écht nog veel tijd hebt (lees: ruim 4 tot 8 weken), dan zou ik een jurkje kopen bij lightinthebox.com. Daar heb je héél goedkoop érg mooie jurkjes! Ik heb er twee avondjurken vandaan getoverd voor een bruiloft (tafzijde en chiffon) en was nog geen 150 euro kwijt.
King Louis en Desigual zijn tof! Deze zweedse site is me iets te Pipi Langkous Scandinavisch bedoelde ik meer zoies als Smartgirl etc Køb modetøj, pigetøj, dametøj og tøj online hos SmartGirl
Een jurkjes topic, leuk! Gaan jullie ook showen?? Inderdaad Desigual en Steps! Steps gewoon ja? Vind ik dus juist niet. En Didi dan? Is wat aparter en kleurrijker dan Steps. Supertrash? Liu Jo?
Top Vintage - Retro Boutique Het moet je ding zijn, maar ik vind dat er hele leuke jurkjes tussen zitten.