hier dat het prachtig weer was en de kindjes fijn buiten hebben gespeeld, mn wasmachine weer gerepareerd is en onder garantie viel heb een heerlijke watermeloen gekocht en al een stuk op. dalijk genieten van mn verse harinkjes
Dat ik op de fiets naar mijn werk gegaan ben. Heerlijk zonnetje in mijn gezicht en de wind door je haren!
Dat mijn dochter het zo gezellig weer had op de psz, en dat ik heerlijk gewandeld heb met mijn 2 mannetjes in de wagen.
Van mijn heerlijke ventje die zo blij door de speeltuin rende vandaag, en van mijn truly yours levering
Van het zonnetje, schoon/opgeruimd huis, en vandaag iets groots verkocht via MP waar we iets leuks van gaan kopen
Van de aanschaf van mijn nieuwe keukenweegschaal. Oude beestje heeft het begeven en nu een mooi design ding in de aanbieding! En dat ik NU naar huis mag, naar de kindjes, want klaar met werken! Doei!
Van mijn prachtige kereltje die weer hele verhalen brabbeld... van het prachtige weer... van de leuke reacties van mijn collega's toen ik mijn ventje even kwam showen op het werk... Van het feit dat ik nog even afscheid kon nemen van een van de pupillen op mijn werk die vrijdag naar een andere locatie gaat... ach ik heb gewoon van vandaag genoten...
Van het heerlijke weer. En van mijn mannetje die heerlijk in de tuin in aan het spelen was. En nu zijn papa aan het helpen is in de tuin. Straks lekker genieten van een kippensoepje met stokbrood..
ik was helemaal blij toen onze coordinator aangekondigde dat hij een andere functie gaat bekleden en op ons kantoor weggaat!! De sfeer was de laatste slecht, voor de bekende druppel voor mij om ziek te worden en nu gaat ie dus weg!!
Ik heb vandaag heerlijk in het zonnetje gezeten bij mijn Buuf. Ken haar nog niet zo heel lang. Maar we kunnen het zo goed vinden het lijkt of we elkaar jaren kennen... Ik ben daar echt blij om ze neemt me zo als ik ben! Ik heb echt ff zo iemand nodig!! Voor de rest heerlijk genoten van mijn ventje
Van mijn drie guppekoppen die heerlijk buiten aan het spelen waren met hun vriendjes en de buurkinderen. Wel wat veel 8 kinderen in tuin maar dat mag de pret niet drukken.
van een wasmolen vol met gewassen kleertjes maat 86 voor Shannon, allemaal kleertjes die ik zo van zolder kon halen, gekregen van vriendinnen. van het uitzicht en rust in mijn achtertuin hihi. (zal foto bijplaatsen dan hebben jullie een idee) van dat shannon vannacht voor de 8 e keer in haar leven heeft doorgeslapen en van dat mijn jarige man onderweg naar huis is, ik het eten al voor een groot gedeelte klaar heb en we vanavond lekker een filmpje gaan kijken met zijn tweeen. de wasmolen met shannons maatje 86 kleertjes en daarachter het uitzicht in de tuin. (achterste stuk tuin, komt een schuur dus is nog niet knap gemaaid e.d.)
van het zonnetje... van een magnum die ik van mijn dieet gewoon mag eten... van mijn nieuwe iphone... en van mijn kids in de speeltuin.
- mijn kindjes - uitslapen (8 uur...) - lunchen met een vriendinnetje - twee verse jus bij de lunch (mmmmh) - het geweldige weer - gave broek gekocht bij de MM van de Bij - compliment van de baas - straks lekker de avond doorbrengen met manlief (en een chocolaatje eten hihi)