Ik moet me even uiten. Zonet is er een mannetje langs geweest voor onze wasmachine. Hij maakt ontzettend veel lawaai en blijkt nu op z'n lagers te draaien. Als we hem laten repareren zijn we net zoveel kwijt als voor een nieuwe wasmachine. Pff, dat konden we er nu echt niet bij gebruiken. We moeten nog spullen voor de baby kopen de komende maanden en ik heb net gisteren positiekleding gekocht omdat ik niet meer in mijn broeken kan. Zo balen dit!! Alles komt altijd in 1 keer, hopelijk blijft de cv nog een tijdje in leven! En dan willen die lui in Den Haag nog meer geld van de mensen hebben, ik zou niet meer weten waar ik het vandaan moet halen.
Meid, zulke dingen zijn zo balen!! Hebben wij ook wel eens gehad. Maar wij zorgen eigenlijk altijd dat we voor zulke dingen een bedrag apart op de rekening hebben staan!
Ken het helaas.. zo ging bij ons de CV, koelkast, modem *door schuld van hond*, laptop kapot... En sja we waren/zijn net aan het opkrabbelen van een werkloze periode van manlief.. dus spaarpotje was heel erg leeg. Heb ook positiebroeken nodig, degene die ik had gekregen was te groot dus sja dan zelf maar eentje een keer aanschaffen. Sterkte meis!!
Balen zeg! Misschien kun je in plaats van direct een nieuwe te kopen eerst een goedkope van Marktplaats doen. Dan eerst sparen voor een mooie nieuwe. Dan kun je het nog even spreiden.
Meid, wij hebben een wasmachine over!!!! Het is een oudje, en wij hebben hem ook 2e hands gekregen, maar misschien kun je er wat mee? Waar woon je?