Wie weet er een leuke kado tip voor mijn moeder, ze wordt 50 en willen haar het liefst iets actiefs geven, zoals een ballonvaart of zeiltochtje! Zijn er nog goede links in de omloop, of nog leuke ideeën die zijn zeer welkom! Het mag wel iets kosten maar ook weer niet te snappen jullie, dus geen honderden euro's en het liefst ook iets wat ze samen kan doen met mijn vader erbij!!! Bijvoorbaat mijn hartelijke dank!!!
Waarom kijk je niet eens op www.leukedingendoen.nl staan heel veel verschillende dingen op dus er zit vast wel iets leuks tussen xxx
Wij hebben mijn schoonmoeder kaartjes voor cirque du soleil cadeau gedaan. Groot succes!!!! Is werkelijk een geweldige show. Het is wel niet iets actiefs maar het is zo mooi dat ik het toch als tip wilde geven
Bedankt alvast voor de tips, goeie site idd, ben er nu op aan het kijken! En ik ben ook naar een show van cirque du soleil geweest mooi idd, heb ze ook op dvd, ook deze tip gaat tussen de ideeën mee!!!
mijn pa en ma worden dit jaar allebei 50 jaar ze willen niks hebben. dus gaan wij uit eten en vooraf gaan wij op het ijselmeer varen hier in Hoorn. weet niet waar je woont,
Mijn zusje had mijn moeder kaartjes gegeven voor Boudewijn de Groot. Daar heeftze het nu nog over. Ik weet niet of je moeder van muziek houdt, maar anders is een kaartje voor een concert wel leuk misschien...
Ik woon zelf op Aruba, maar mijn ouders in Rotterdam!!! Varen leek mijzelf ook wel leuk om te doen idd!!! High Tea en Beautyfarm is leuk, maar ze gaan maandelijks naar de sauna en high tea doen ze ook weleens! Dus liever echt iets atiefs!