Bij Albert Heijn zijn volgende week de Pampers in de aanbieding. Maar de pakken op dit plaatje zijn toch niet de enkelpakken? Of zit er tegenwoordig meer in? pampers kennende lijkt me dat sterk... Pfff. Het eerste jaar dat ik moeder was had je 3 pakken voor 25 in de aanbieding...
Kun je op de afbeelding zien hoeveel er in zitten? In de enkel pakken maat 4 zitten er namelijk 40 in 4+ 34 en in 5 33.
Ja dat had ik ook gelezen idd. Die heb ik in mijn agenda gezet zodat ik hem niet vergeet. Ik was voor de boodschappen aan het kijken en zag toen dit in de folder staan.
Vroeger had ik 3 pakken voor EUR 20. Nu moet je blij zijn als je EUR 10 per pak kwijt bent?? Pff belachelijk geworden die prijzen. Als er dan nog hetzelfde in de pakken was gebleven, maar nee dat is ook minder uiteraard
Vind ik ook hoor! Best wel erg dat het zo duur is geworden. Heb al vele andere merken gebruikt maar niks is zo goed als pampers. Daar hopen ze ook op natuurlijk.
Ik ben geloof ik een van de weinige die juist ontevreden is over pampers Vind ze stinken en mijn zoontje lekt er binnen no time door heen. Ik haal ze dus sowieso niet meer.
Nee hoor, je bent niet de enige! Ik vind ze niks, ze stinken idd en mijn dochters kregen er beide alleen maar flinke uitslag van!
Haha ja dat is een goede deal! Zal wel storm lopen! Ze hebben het trouwens al ontdekt, heb gelijk mijn Appie gekeken maar daar is de hele pampers niet terug te vinden in de bonus. Lol
De pampers zijn weer vernieuwd... Eerst 45 in een pak (maat 5) nu ineens maar 41 meer stelletje afzetters
Doe mij ook maar Kruidvat luiers! Inderdaad, 3 jaar terug 3 pakken voor 20E, dat was nog wel een leuke aanbieding. Was bij de Etos en vroeg hoeveel een pak active fit kost, E15,45!!! Pfffff, laat me niet lachen, daar heb ik 2 pakken Kruidvat luiers voor.
Ik bereken in de winkel altijd prijs per luier... Kruidvat heeft vaak de normale in de aanbieding 3 voor.... en dan de superpakken 2 voor ... Vaak kosten de superpakken per luier minder... Toen mijn oudste jong was was 18ct per luier een goede aanbieding... maar kom tegenwoordig niet meer onder de 22 cent ofzo...
Ik koop AH voordeelpakken. Maat 4 is 16,5 cent per luier en Maat 5 20 cent per luier. En af en toe zijn ze eens in de aanbieding. Dan sla ik gelijk groot in.