Leuke kado's voor 1-jarig jongetje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mama van Isabella, 11 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

8 jul 2009
    599
    0
    16
    Onze kleine man wordt alweer bijna 1 jaar maar ik weet echt niet wat ik kado moet vragen. Onze dochter is alweer bijna 3,5 dus we hebben al een hoop speelgoed. Boekjes, puzzels, loopfietsen, keukentje enz enz.
    Van ons krijgt ons zoontje een hele stoere loopauto. Echt heel gaaf. Van opa en oma krijgt hij de garage van little people. Maar wat kan ik nog meer vragen? Wat vinden jongens nou echt heel leuk om mee te spelen? Autootjes enzo hebben we nog helemaal niet in huis vandaar dat ik de garage heb gevraagd. Merk wel dat hij wat voorkeur heeft voor autootjes want hij speelt graag met de gele schoolbus van Little people. Wie heeft er leuke tips? Oh ja, duplo hebben we nooit gehad. Is dat wat voor een 1 jarige? En wat dan precies van Duplo?

2. adi

adi Niet meer actief

Mijn zoontje is helemaal gek van auto's. En hij speelt ook graag met blokken en duplo.
    Oh, en ballen (maar dit vind ik niet echt een verjaardagskado).

Verder houten puzzels (ik weet niet of je die nog hebt van je dochter).

3. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    veel little people, ballen, duplo primo (maken ze niet meer) de gewone is voor een 1 jarige vrij lastig. Maar van duplo hebben ze hele leuke treinen, daar kunnen ze al wel wat mee, maar de blokjes zijn lastig om te stapelen. Activieteitentafel is hier ook een groot succes

4. luusje06

luusje06 Actief lid

9 dec 2009
    227
    0
    0
    leidster kinderopvang
    hellevoetsluis
    hi wat vrienden hebben gedaan voor hun dochter haar eerste verjaardag een groot cadeau bijvoorbeeld een schommel of zandbak.
    hebben ze misschien meer aan dan van die kleine prullen die je vaak krijgt en waar ze niet naar omkijken ( dat is mijn ervaring )

of ik zou wat speelgoed vragen voor als hij wat ouder is. dat je niet alleen speelgoed krijgt wat leuk is voor nu. bijvoorbeel duplo trein of een houten trein.

5. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Duplo is hier wel een succes! Ook gekregen voor zijn eerste verjaardag. In het begin kon hij er niet veel meer mee dan de doos omkiepen en alles in het rond smijten ;) (hij vermaakte zich er prima mee overigens), maar na verloop van tijd ging hij er ook echt mee bouwen! Er zitten ook veel diertjes e.d. bij, die vindt ie ook geweldig.

Vindt het ook wel fijn dat ie met Duplo dus ook niet met een maand uitgespeeld is. Juist doordat het wat meer uitdaagt, kunnen ze er ook later in het tweede jaar of zelfs nog langer mee spelen.

Voordeel is ook dat je het in kleinere cadeautjes kunt opdelen, zeg maar... dan hoeven mensen niet meteen een smak geld uit te geven!

6. tulip

tulip Niet meer actief

de transporter van little tikes!!! Het is een grote oplegger, waar 2 auto's in kunnen. Ik vind hem echt geweldig.

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    duplo vind daniel geweldig! zet ook echt de poppetjes in de auto's enzo:D
    en gewone auto's vind hij ook leuk om mee te spelen.
    Maar het leukste vind hij nog mama helpen:D stofzuiger, schuursponsjes, poetsdoekjes, vaatkwasten, swiffer:D

8. Miran6

Miran6 Actief lid

31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zondag was onze kleine man jarig...zelf hadden we een bobbycar gekocht en een olifant rocker van Big (laatste is echt een aanrader).
    Hij had wat gekregen van Mega Blocks,zandbak,speelgoed voor in bad, boekjes+cd's van woezel en pip (zijn zo schattig), draaitol, auto's en nog wat kleine dingen.
    Misschien dat je hier iets aan hebt. Ik had ook nog vingerverf gevraagd,dikke stiften,schommel...

9. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje speelt graag met Duplo, auto's, blokken, ballen en stapelringen. Hierbij wat tips met link erbij. Hopelijk heb je er wat aan!

Dit duplo setje is heel leuk voor deze leeftijd omdat er veel dieren in zitten: bartsmit.com - Lego Duplo baby dierentuin 4962

Deze auto is ook al tijden een groot succes: bartsmit.com - Fisher-Price Rockin' roll truck

Treintjes of auto's met aanhanger, zoiets als dit: bartsmit.com - Tractor met aanhanger

Verder: een blokkenkar, loopauto en schepjes/emmertjes voor in de zandbak

Een fijne verjaardag!!

10. Mayon

Mayon Niet meer actief

Duplo begint mijn dochter nu pas leuk mee te spelen. (mannetje in de auto zetten enzo)

Nopjespuzzel was hier favoriet en een leuk dierenboek met foampuzzelstukjes erin.

Verder hebben we niet veel gekregen, zelf hebben we een loopautootje gegeven maar daar kan ze nog steeds niet op, dat valt me wel erg tegen..

11. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hier is de leer en lanceer ballenbaan van vtech een groot succes. Hij kreeg hem met sinterklaas maar sinds zn 1e verjaardag snapt ie goed hoe het werkt en hij speelt er bijna de hele dag mee.
    En de vormenstoof vind ie ook harstikke leuk.

Waar ik zelf erg blij mee was: een tafel met twee stoeltjes. Daar staat zijn speelgoed nu op, echt zijn speelhoekje.

12. Fransa

Fransa Niet meer actief

Hier gevraagd en/of gekregen (het grotere spul);

loopauto
    SmartTrike driewieler
    Little People dingen
    Babylaptop van V-Tech

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ons mannetje heeft vorige week maandag toen hij 1 werd, het ikea keukentje gekregen! :D zo heeft hij ook nog wat spulletjes gekregen voor erbij en staat nu al elke dag aan het aanrecht ;)
    (makkelijk voor later als hij kan koken he ;))

14. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    ons mannetje is zondag 1 jaar geworden en we hebben aan mensen schleich dieren gevraagd, die zijn nu leuk om mee te gooien maar ik hoop over een tijdje ook leuk om te benoemen en weer later om mee te spelen.

Ik moet eerlijk zeggen dat Siem nog niet echt ergens mee speelt op het moment, dit is echt een periode van slopen en gooien, alles de box uit en dan boos worden, alle planten, stekkers lossen dingen echt alles wordt omver gestoten of weggegooid, om gek van te worden .
    Hij heeft een trommel, ook daar wordt mee gegooid en een houten trein, een grote gekregen, ook die gooit lekker.
    Alleen kartonnen en stoffen boekjes, daar wordt rustig in gelezen daarna worden ze natuurlijk ook.,.,..... je raad het al, weggegooid.

Ik vind die keuken wel een erg leuk idee.

Leuke kadootjes voor een 1 jarige? ligt dus heel erg aan het kind wat mij betreft.

Deel Deze Pagina