Ja hoeveel moet een baby van 3,5 week ongeveer slapen? Ik weet het elk kind is anders maar hoe ziet jullie ritme eruit? Onze kleine man valt moeilijk in slaap in zijn ledikantje en overdag wil hij daar al helemaal niet slapen. Zelfs als ik hem slapend weg leg word hij na een half uur of gelijk al wakker en zet het op een brullen. Overdag slaapt hij dus veel bij mij dan is hij tevreden. Snachts gaat het gelukkig beter alleen het inslapen is vaak een drama, hij vecht ook zo vaak tegen zijn slaap. Dus ook mijn vraag verwen ik hem niet door hem overdag bij mij te laten slapen of kun je met zijn leeftijd hem wel verwennen? Hij moet overdag toch ook zijn rust krijgen. Het is niet altijd vol brullen maar als hij echt moe is met tussendoor een stilte en probeer hem toch ook te laten brullen soms, hij moet zijn eigen natuurlijk ook in slaap kunnen laten vallen uiteindelijk..
Ik denk dat baby's veel moeten slapen. Kijk eens op inbakeren.nl - home voor tips en weetjes. Maar als je kleintje wel bij je slaapt, dan geef je daar toch gewoon lekker aan toe nu hij nog zo klein is.
Dank voor je reactie, ik heb al een puckababy aangeschaft voor het slapen gaan. Moet zeggen dat dat iets helpt aangezien hij ook zo lekker met zijn armpjes kan zwaaien. Overdag geef ik er ook lekker aan toe, probeer hem regelmatig terug te leggen en dat werkt alleen als hij echt moe is.
Ik bedoel helemaal niet om in te bakeren hoor! Maar meer voor andere weetjes die op die site staan. Ik vond sommige wel handig om te weten. Anderen vond ik weer niets.. En wat hier geweldig werkt is op de buik slapen. Doet Simon sinds hij een week of 2 is. Maar ik weet dat niet iedereen ziet zitten door de adviezen.
Is inderdaad een site met een hoop info super thanks, Ja buikslapen, ik denk hij ook wel een buikslaper word. Hier ligt meneer dus liever tegen je aan omhoog (op zijn buik) dan op je arm, dan is het ook brullen haha. Maarja daar moet hij nog even wat ouder voor zijn.
Lekker bij je houden als ze zo jong zijn samen op de bank liggen, heerlijk! Mijn dochter heeft de eerste 2 maanden nooit alleen geslapen, altijd in de ruimte waar ik ook was.