Mijn kindje heeft vandaag al voor de 2e keer de hik. Althans, ik neem aan dat dat het is. Ritmische tikjes onderin het bekken (hij ligt op de kop), die ik sinds week 29/30 voel. Duurt meestal tot een minuut of 10 per keer. Ik weet dat hikken normaal is, maar hoe vaak? Eerst was het soms, nu minimaal 1 keer per dag, vaak wel 2 of 3 keer.
Hier ook iedere dag wel paar keer de hik, bijna 31 weken zwanger. Mijn zoontje had het echt heel veel en ook na de zwangerschap vrij regelmatig.
hier ook meerdere keren per dag de hik. en duurt idd vaak 10 min. eenmaal geboren had hij ook nog vaak de hik, das wel grappig
Hier ook nog wel vaker. Ook weleens 6 keer per dag gehad. Hij heeft het na de geboorte ook nog een poos gehad. Denk dat het pas na 4-6 maanden echt voorbij was met dagelijkse hikbuien.
Hier ook meerdere keren per dag. Ik weet dat het ws nog vaker gaat gebeuren. En dan heeft je baby als hij/zij geboren is ook zeer regelmatig de hik tot hij/zij een half jaar is.
Die kleine van mij had ook vaak de hik, soms 4 keer per dag. Dan weer 1 keer of een dagje niks, achja hoord erbij! Is goed voor de longen van je baby in ieder geval. Ze had na haar geboorte ook vaak de hik. En ze reageerde er netzo geirriteerd op. Echt grappig.
Mijn meisje heeft meer keren per dag de hik. En dat houd dan ongeveer 15 tot 30 min. aan! Is normaal.
Mijn beebje had ook heel vaak en lang de hik. Het grappige is dat hij dat nu ook nog regelmatig heeft!
Zo lang na de geboorte nog doorhikken? Lijkt me irritant zeg Stel je voor dat je zo vaak per dag de hik hebt. Geen wonder dat ze er geïrriteerd op reageren.