Goede maillot gezocht!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Nele87, 17 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    hoi,

Waar kopen jullie maillots? Ik heb er steeds al gehad van Hema, h&m, zeeman, prenatal. Maar ben steeds zo teleurgesteld in de kwaliteit!
    Na een paar keer dragen zien ze er niet meer uit...

Wordt hier in de winter vaak gedragen, daarom ben ik op zoek naar betere kwaliteit.

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik heb ook diverse ook dure merken..wat mij bevalt is
    Little lable (valt maat groter), ewers, bonnie doon, petit bateau
    En dan nog alle andere van winter collecties molo, bengh etc prima ook kost ook wat👿😁😁

3. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    oilily online outlet :)

4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Vaak vind je die maillots bij de duurdere merk-zaken. Ik heb er afgelopen jaar ook een gekocht in zo'n zaak (merk weet ik even niet), maar die kan mijn dochter nog wel een jaar aan.

5. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Ik heb goedkopere (Zeeman, Wibra, H&M, Hema) en duurdere uit beenmodezaken (Ewers, Bonnie Doon). De goedkopere gaan sneller pillen en inderdaad minder mooi maar ik vind ze nog wel toonbaar na meerdere keren wassen. En als dochter flink op haar knieën valt, dan is zowel goedkoop als duur kapot! Of de knieën worden zo zwart van het buitenspelen dat ze niet meer helemaal schoon worden op den duur. Maar misschien dat mijn dochter dan teveel buitenspeelt in haar 'nette' kleren, alleen ik ga niet elke dag speciaal omkleden als we naar buiten gaan. Het is eigenlijk elke dag kinderdagverblijf of buiten spelen, dus ik kies toch maar voor goedkoop.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Die van de Jola zijn niet duur en blijven best lang goed. Hema is echt waardeloos, nog erger dan de Zeeman. Verder Binnie Doon.

7. Janna

Janna Fanatiek lid

Dit.

Ik ben tot dusver tevreden over de maillots van de primark. Ik koop ze wel altijd een maatje te groot. Dan rekken ze wat minder uit en zijn ze dus warmer in het dragen. Bovendien staat er minder spanning op, waardoor de kans dat er een gat in komt bij vallen wat kleiner wordt.

8. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    De thermomaillots van de action zijn trouwens ook prima. Die moet je wel een maat groter kopen, zijn nogal krimp gevoelig.

9. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.174
    10.708
    113
    Ik vond ze juist enorm snel pillen en lelijk worden... Dochterlief heeft nu een 60 den panty uit een dure kinderschoenenwinkel, blijft tot nu toe erg mooi! De maillots van de primark doen het voor hun prijs niet slecht

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ik vond die van de Primark echt waardeloos en die thermomaillots van de Action snel pillen, inderdaad, als je ze neemt, pak een maat groter.

11. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Bedankt voor de reacties!
    Ik heb hier nog nooit een kapotte maillot gehad. Ook de zeeman en h&m maillots gaan niet kapot hier, ze worden enkel lelijk, zelfs al na de eerste keer wassen. Dan vind ik die 3 eur toch weggegooid.

Primark zit hier niet in de buurt.
    Action kan ik wel eens langsgaan.

Ik was van plan om in het weekend naar de markt te gaan, daar staat ook een sokkenkraam.
    Zou ik daar die merken Ewers en Bonnie doon vinden?? Ik zou het graag eerst zien voor ik het koop.

Deel Deze Pagina