Meiden ik heb lang haar tot halverwege mijn rug maar sinds een paar weken is mijn eens zo glanzende haardos veranderd in een droog hoopje stro. Ik heb er van alles tegenaan gegooid maar ondanks alle maskertjes en dure shampoos blijf ik met een dode poes op mijn hoofd rondlopen. Nu wil ik er de schaar in gaan zetten maar ik ben een beetje inspiratieloos op het gebied van kapsels. Weten jullie een écht leuke site waar ik wat ideeen kan op doen? Groetjes Michelle
Ik heb dat een tijd geleden gedaan had best lang haar en ben toen op een gegeven moment naar de kapper geweest... Heb toen gezegd dat ze maar moest kijken wat ze er mee deed als het maar niet tot mn oren kwam zeg maar het moest wel op of net iets over mn schouders vallen... Nu heb ik veelal laagjes en een lok staan 2 foto's op mn profiel
ik lees ook even mee ben ook op zoek naar een nieuw kapsel.. heb wel al 1 kapsel maar manlief vind het niet zo dus kijk even mee
Leuk Aaliyah! En wat ben je een mooie meid zeg Gezellig meekijken hoor MrsNuke! Wat had je voor kapsel in gedachten? Is het zo extreem dat manlief zijn veto heeft uitgesproken?
Ik kijk ook even mee. Heb ook lang haar, tot halverwege mijn rug, maar mijn haar krult. Normaal heel mooi en trots op, maar nu sinds ik zwanger ben, een grote pluizenbos en bovenop gewoon recht. Lijkt wel een permanent dat uitgroeit:x Denk dat het gewoon te zwaar wordt. Dus als iemand nog tips heeft voor krullend haar... @ aaliyah, staat echt mooi zeg, zou ik ook wel willen, maar denk dat mijn haar daar niet zo geschikt voor is
en het bevalt super geen uren lang met je haar bezig. kan snel me koppie haar wassen. en wat wax er in en klaar is kees
@iertje dank je wel @buschauffeuse het staat je super zeg!! Je krijgt er meteen een ander (volwassener) gezicht van!
nou idd zeg.. buschauffeusse.. ik zeg.. errug mooi.... ik zou ook wel graag zoeits willen, maar denk niet dat t bij mijn hoofd past... ik heb t nu zo.... beetje bob...is een beetje veilig kapsel...maar wil graag iets dat me fris en fruitig/pittig en jong maakt.. dus of lang in laagjes (heb ik al eerder gehad) maar dat duuuuuuuuurt zoooooo lang... of gewoon de schaar erin...ik denk dat t t laatste gaat worden..maar ik durf niet....
Wow dat staat je goed buschauffeuse! Lekker pittig koppie zo. Ik heb mijn haar een jaar of 6 geleden ook eens zo kort laten knippen maar omdat ik één en al kruin ben en ook nog eens heel zwaar haar heb blijft het bij mij voor geen meter zitten helaas. Ik wil het wel het liefst wat langer houden. Ik lijk uiteindelijk wel steeds op hetzelfde kapsel uit te komen. Schouderlengte en in laagjes. Het lijkt me wel leuk om eens een lange bob te proberen maar ik kan er nog niet zo heel veel leuks van vinden op internet.
Ik had van de week dit kapsel op internet opgezocht en bij mij laten knippen. Het is nagenoeg hetzelfde. Ik heb geen foto van mezelf erbij.
Op zich moet het makkelijk in model te brengen zijn, ja. Ik zit alleen nog te klooien mt de juiste haarlak. Ik ben normaal niet zo´n mousse/gel/haarlak type. Gewoon hup uit bed, borstel erdoor, klaar (kan bij dit kapsel ook, maar dan zit het wel platter, zeg maar)
Ja dat is zo herkenbaar. Ik zit bij de kapper ook altijd mega goed op te letten maar thuis blijkt het toch niet zo 1,2,3 in model te zitten en mijn volume is dan ook vaak ver te zoeken. En tóch is het een leuk kapsel, ik onthou hem zeker even
Ik had tot 2 weken geleden ook mijn haar tot halverwege mijn rug. Maar ik werd er zo moe van, vond het 10 x niks. Zo saaaaai. Nu heb ik het tot een bob laten knippen, en ik ben er echt blij mee