wat een mooie kapsels komen er hier voorbij!!!!!!!!!!!!!! ik heb haar tot mn bh-bandje , normaal krult het , maar sinds ik zwanger ben , hangt het enorm... ben er zooooo flauw van! wil van de week naar de kapper! knip ik het tot net over mn schouders en in laagjes!
Heel erg mooi Aszz! dat is bij mij niet echt mogelijk helaas... ik heb dik haar en het krult denk ik wel als het korter is! en ik heb het eigenlijk ook altijd vast... met zo'n klem achterin of opgestoken!
je moet ook kijken als het kapsel bij de vorm van je gezicht en structuur van je haar past, laagjes doen het vaak wel goed en laagjes kan je in diverse modellen knippen *heb kappersopleiding gedaan*
ummz nou ik vond het wel meevallen eigenlijk maar hij schrok er een beetje van.. http://3.bp.blogspot.com/_9Zf_P9g6cuo/SJdFUF5VLoI/AAAAAAAAA6Y/KtljpzCkk6I/s400/emo-hair-mixture-light-colours-5.jpg http://img.photobucket.com/albums/v665/hairfiles6/BLONDE/SHORTER%20than%20shoulder/42285270_l.jpg deze vond ik wel leuk maar dat schijnt emo te zijn nooit van gehoord maargoed... moet er nog maar even over hebben vind het toch wel heel leuk hihihi
bedankt allemaal moet er nog wel een beetje aan wennen hoor. ik heb het nu 12 dagen.Maar vind het zo lekker makkelijk
OOOH maar die zijn ook leuk hoor! Emo is toch dat " I hate my life and I want to kill myself" gedoe? ( word ik nu echt zo oud dat ik dat soort dingen niet meer kan volgen?)
@ buschauffeuse wowwww, staat je goed zeg dat korte koppie! Echt super. Ik zou zoiets echt nooit durven!
buschauffeuse... Wat gaaf! Past echt super bij je zeg... Je gezicht contouren komen er ook veel mooier uit... Je ziet er levendiger uit, en inderdaad meer volwassen... Tuurlijk moet je aan zoiets wennen... aszz.. Jij ook zo'n leuk kapsel... Past ook goed bij je... msnuke... Ok, je vent moet tegen jouw gezicht aan kijken, maar als jij toch het kapsel hebt gevonden waar je zin in hebt??!?! Hier allerlei kapsels gehad... -lang stijl haar (zwaar dus het hangt gelijk) -op schouders in laagjes (dan springt het meer, en heeft het meer slag/krul) - kort met een kuif en matje in mijn nek... En dan langs mijn oren wat meer naar achteren geplakt (met haarlak en wax... -krullen wilde ik ook wel eens proberen. Dus permanent, grof, erin... met mousse in model kneden om geen poedel te zijn Daarna mijn haar tot rust laten komen en de permanent eruit laten groeien.Ik ben dus ook niet van het haarzooi.. Haarlak, mousse, wax en al die zooi is te veel moeite.. ik moet een kapsel hebben waar ik zo mee uit bed kom. Borstel erdoor heen en klaar.. Dus nu heel saai weer langer laten groeien.. Maar het kriebelt wel weer om iets spannends met mijn haar te doen
Ik heb zelf behoorlijk lang haar en dat wil ik nog ff zo houden, al weet je nooit hoe lang dat duurt bij mij Maar ik vind dit echt een superleuke coupe:
lady's in flevoland.. geef maar een gil.. ben kapster.. kan altijd wel een keer een adviesje hier of daar geven
oei.. bedenk wel dat deze coupe niet zomaar zo zit he hahaha. zij heeft volgens mij met krullers en al in de stoel gezeten..
hahaha.. je kan zo een keer langskomen hoor kunnen we bespreken wat je graag wil.. en eventueel kan je terug naar huis met een nieuwe coupe
Haha, echt niks voor mij dus! Nu was ik gelukkig toch niet van plan om het af te knippen en mijn haar groeit zo idioot hard, dat als ik al een korte coupe heb (heel vaak gehad hoor) dat ik echt, zonder overdrijven, iedere 2 weken naar de kapper moet om het bij te werken!