Geboekt voor de zomervakantie. Mallorca it is (Marins playa) Iemand nog leuke tips of ideeën wat nu echt de moeite waard is om te doen? Er zijn ook 2 pubers mee, die vooral niet teveel willen lopen Xx
Ik was afgelopen september in mallorca en vond het weinig aan. Ik zat wel aan de oostkust, maar ik vond de omgeving zo lelijk (behalve het strand). Manacor is geen aanraden, industrie stadje. Verder heb ik palma etc niet gezien dat is denk wel tof!
Vlieg er al jaren naartoe. Ook marins playa veel gezeten toen ze echt nog klein waren. Moet eerlijk bekennen dat wij niet veel ondernemen. Zwemmen, naar strand wandelen, beetje winkeltjes struinen en lekker eten. Kids zijn hier nu wat ouder en we boeken nu altijd cala d’or ipv cala Millor. De eerste is veel levendiger dan millor.
Oke, bedankt voor de tip! Ik denk niet dat wij 2x naar hetzelfde gaan. Maar mocht het zo goed bevallen, dan neem ik deze tip mee naar volgend jaar
Mallorca heeft prachtige plekjes en vreselijke platte plekken vol Engelse toeristen. Dit visrestaurant was fantastisch. Er zijn leuke auto routes te vinden via Google. Auto huren is wel must have vind ik
Ja, Ik weet dan wel weer dat er veel Engelsen zijn op bepaalde plekken. Ook vaak veel duitsers. Volgens mij valt het mee bij marins playa. Wij vermaken ons wel. Huren altijd een auto en ik ga met mijn dochter een luchtballonvaart doen voor haar sweet 16 Bedankt voor de tips!
Wij hebben een prachtige meerdaagse tocht gemaakt langs de noordzijde, maar na het lezen van je laatste zin denk ik dat daar weinig animo voor zal zijn