Hier; Hopla Nijntje Muis (errrrrug leuk) Teletubbies Zandkasteel Paz Kikker Het liefst zet ik een "lief" filmpje aan, ik houd niet zo van dat drukke gedoe. De Tweenies bijvoorbeeld gaan hier direct uit, pffffffff daar krijg je spontaan een zenuwentrek van Ook voor Milan van 4 jaar kies ik nog voor dat soort fimpjes, die is helemaal gek op Paz..En Wall-E verslaaft, waardoor Misha ook helemaal gek is op Wall-E 8)
Zandkasteel is die van mij helemaal weg van en ook van piet piraat en de teletubbies Mijn man heeft alle dvds van internet af gehaald. Over the hedge en Madagascar vind hij zo en toe ook heel leuk om te kijken (bijna 2 jaar is mijn zoontje maar toch vind hij het erg leuk)
Hoi hoi, Wij hebben 4 dvd's van molletje (besteld bij bol.com). Die zijn echt geweldig leuk, rustig en heel grappig. Onze oudste van net twee zit erbij te schateren. Succes, Josie
NIemand van jullie kids die kijkt naar de bibaboerderij. Joshua is er helemaal gek van en kan ook de liedjes mee zingen. Als ie de tv ziet is het bieboewij. Zo lief. En natuurlijk de titties (teletubbies) en bumba doet het ook nog steeds heel erg goed. Ook mickey mouse clubhuis vind ie erg leuk.
Hier blijven de Teletubbies toch echt favoriet. Wat Vigo ook leuk vind om te kijken is: - Piet Piraat - Zandkasteel - Sesamstraat Bij de buurtjes kijkt hij wel eens samen met zijn buurjongetje naar Noddie, maar daar heeft hij maar heel even aandacht voor
Teletubbies Bumba Woezel en pip, die korte verhaaltjes Vorige week hadden we samen baas in eigen bos gekeken, nu vraagt hij er dagelijks om...