Hallo meiden Ben op zoek naar een leuke traktatie voor mijn dochtertje binnenkort op de psz Had al een heel leuk idee gezien van een zandbakschepje met als tekst ik wil niet opscheppen maar ik mag naar de basisschool Maar nu kan ik nergens in de winkel schepjes vinden (wel via internet) Ze komen wel weer maar dan is mijn dochtertje al jarig geweest Hebben jullie misschien andere leuke ideetjes? Alvast bedankt
Misschien vind je hier iets leuks tussen? traktaties overzicht - www.party-kids.nl Ik heb toen 'ijsjes' gemaakt. Staat hier ook wel tussen.
knijpfruitjes met de tekst: ik knijp er tussenuit naar de basisschool? -> eerlijk gejat van volgens mij Pluk Ik had zelf waterpistooltjes met de tekst ik schiet ervandoor naar de basisschool Maar waarschijnlijk hetzelfde euvel als de zandbakschepjes...
Of een verantwoorde traktatie! Als Vigo straks klaar is op de PSZ ga ik voor alle kindjes een knijpzakje fruit kopen, daarop maak ik een handje die de kindjes 'uitzwaait' en daar staat dan op 'Ik knijp hem er tussenuit!'
Ik geef alle kids een houten kinderhorloge met een kaartje en foto erbij ( en wat lekkers) met de tekst: het is tijd voor mij om naar de basisschool te gaan.
Ik zag pas hier iemand die van mini krentenbolletjes lieveheersbeestjes had geknutseld. Vond ik wel een erg leuk idee! Ik weet alleen niet meer wie het was, had pas al gezocht maar kan het niet meer vinden.
Ik had verrekijkertjes (van wcrolletjes) gemaakt met een doosje krentjes of schatkistje er tussen. Met de tekst "ik ga verder kijken op school" Ze vonden het allemaal leuk!