poezen

Discussie in 'De lounge' gestart door marjolinos, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    wij zitten met een probleem...
    we hebben 2 poezen die allebei al op leeftijd zijn maar ik word helemaal stapelgek van ze! Zo erg dat ik eigenlijk een nieuw huisje voor ze wil zoeken. 1 kan waarschijnlijk terug naar haar vorige eigenaresse.... maar de ander is een grotere uitdaging.... ze is oud (rond de 17 jaar oud) en best een moeilijke kat. Meteen ook het probleem want ze kan niet met honden overweg en die hebben we ook 2...

Heeft iemand tips of wil iemand deze dame een nieuw huisje geven? Een foto van Sneaky...

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Hoezo word je stapelgek van ze?

3. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    sneaky miauwt heel erg veel waar de honden op reageren
    die denken dan leuk spelen en gaan daar naartoe waardoor sneaky gaat blazen en de honden dat nog leuker vinden en dan gaat sneaky rennen en rennen de honden erachteraan!
    ik roep de honden bij voorbaat al terug dat ze dat niet mogen doen maar dat lukt niet altijd!

om heel eerlijk te zijn speelt er meer mee en dat is het feit dat wij ze eigenlijk niet meer kunnen betalen! We moeten keuzes gaan maken en dat is niet altijd even gemakkelijk!

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Wat een vervelende situatie voor jullie.

Wij hebben hier al een kat rondlopen, dus dat gaat ook niet lukken, wil er wel bij zeggen dat ik het een prachtige kat vind.

Succes met het vinden naar een oplossing.

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    arm beesje . 17 jaar en dan nog uit huis gezet worden ..
    de honden kun je toch ook betalen :S

6. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    mijn kat kost maar ongeveer 25 per maand, wat geef je je kat wel niet te eten ?

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja en je wilt kinderen die kosten ook geld ;)

8. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    vind het een beetje een raar verhaal...zoveel kosten katten helemaal niet

dit verhaal klopt niet!

9. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Wat een leuk beestje om te zien.
    En ja inderdaad katten kunnen je soms helemaal gek maken maar dat had je je moeten bedenken VOOR je ze nam.

Ik wil je wel succes wensen met het vinden van een goed huisje voor ze!
    Als ik in Nederland had gewoond had ik haar graag van je overgenomen!
    Of het zou moeten kunnen van Nederland na Engeland????
    Kan dat trouns?
    En hoeveel wil je voor haar hebben?

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik reageer maar niet....

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Prachtige kat hoor!
    Maar hebben jullie hem al 17jaar?

12. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Lijkt me niet dat mensen een kat weg doen die ze al 17 jaar hebben... Gezien de honden en kat zo op elkaar reageren is de kat waarschijnlijk nieuw in huis, maar vind het een heel vreemd verhaal dat ze weg moeten omdat ze te 'duur' zijn en je er gek van wordt.

Had je moeten bedenken voor je die beestjes in huis nam, 't zijn geen dingen die je aanschaft als je wilt, en weer wegdoet als het je niet uitkomt. En zoals iemand ook al zei, je bent bezig voor een kleine, en die kosten een stuk meer als een kat hoor!

13. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

ik vind het zielig voor de kat om hem op die leeftijd weg te doen sowieso om een kat weg te doen de enige reden die ik zou kunnen bedenken om me katten weg te doen is als mn zoontje allergisch is maar voor de rest je hebt er zelf voor gekozen dan vind ik ook dat je er verantwoordelijk voor moet zijn...

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Of je het nou met TS eens bent of niet, laten we voorop stellen dat ze in ieder geval haar best doet een goed huisje voor de kat te vinden.

Hier helaas een vriend die allergisch is, anders had ik graag een kat gewild.

15. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Hopelijk vind je een goed huisje voor de poes maar met 17 jaar zal dit niet gemakkelijk worden... Ik vind het heel sneu voor de poes, kosten lijken me een vreemd argument evenals ''er gek van worden''. De kat mauwt vast niet een hele dag voor niks, misschien is er iets mis met haar???

16. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    misschien kan ts het wat beter uitleggen?
    denk dat ze dan wat beter word begrepen

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Sorry hoor, maar ik vind dit zo vreselijk zielig voor die poes!!
    Een kat kost geen drol, veel minder dan een hond en die doe je toch ook niet weg? Ik snap dat nooit, dat mensen een beestje nemen en ze dan weg doen omdat ze druk zijn! Thuh, dat wist je toch toen je ze in huis nam! Dat arme ding is 17 jaar oud, grote kans dat ie een verhuizing niet eens overleeft!
    En ben het helemaal met Lydia eens: je wilt wel kinderen maar je kan niet eens voor je katten zorgen :(
    Mijn kat doet een maand met een zak Tom Poes brokjes a 2.99 (volgens mij zelfs goedkoper) en wij hebben kattengrit van de C100, iets van drie euro voor een enorme zak, waar we ook een maand mee doen! Nou krijgt ze bij ons nog vlees, maar dat hoeft geeneens, dus ik vraag me af waar je dan zoveel geld aan kwijt bent?

Sorry voor mijn felle reactie, maar ik vind dit zo zielig en daar kan ik dan zo boos om worden! :(

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Het is trouwens een prachtig beest! Het is dat ik al een kat en een hond heb, want anders had ze zo bij mij mogen wonen!

19. Pure

Pure Niet meer actief

Ik vind het verschrikkelijk zielig voor de poes! 17 jaar is al hardstikke oud, en dan moeten verhuizen omdat ze miauwt en het geld op is? Bah, hoe durf je je huisdier zo aan de kant te zetten!

Ik hoop dat het verhaal toch iets anders ligt en er een gegronde reden is om dit onschuldige oudje te herplaatsen.

20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik zeg ook maar niets geloof ik. :x

Deel Deze Pagina