22 mei kan je bij kruidvat opblaasbare ooievaars kopen met Het is een jongen/meisje. kosten zijn 14,95 en er zit een pomp bij.
Omdat ik bij kruidvat werk wondertje. eens per maand krijgen wij het personeelsblad en daar stond het in.
nog een vraagje dat het is een jongen/meisje zit dat eraan vast of niet en past het in een raamkozijn
als julli hem allemaal gaan halen hoef ik niet meer te kijken, het is altijd zo met de aanbiedingen van kruidvat dat ze of net uitverkocht zijn of helaas niet binnen zijn gekomen. dus succes en dat wordt echt haaste voor de gene die hem willen hebben
Kruidvat heeft deze week ook de Pampers, Natusan babydoekjes en zoogcompressen in de aanbieding, zag ik op hun website
Ik heb m vandaag al gehaald bij de Kruidvat en hij is echt super. Ongeveer 1,80 hoog, voetpomp erbij en bevestigingsmateriaal voor bijv. in de aarde. De ooievaar is geschikt voor zowel jongen als meisje. Erg handig voor als je het geslacht nog niet weet.
de ooievaar is 180 cm hoog en het is voor een jongen EN een meisje. het zit allebei in de doos! ik heb hem al aangeschaft!