Waaruit drinkt jullie kleine de fles, wipstoel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Star880, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Star880

Star880 Actief lid

1 aug 2011
    286
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi,

Mijn kindje van 9,5 maand kan al een tijd zelf de fles drinken, zet haar vaak op schoot, beetje onderuit gezakt of in de Bright starts schommelstoel ( ook dan zit ze wat meer naar achteren.)

Nu wil ik een wipstoeltje voor erbij kopen voor op vakantie. Dat ze daar af en toe zelf de fles in kan drinken, rijstewater kan eten. Maar nu zie ik dat de meeste wipstoel tot 9 kilo zijn!

Waar drinkt jullie kleintje van zon 9 a10 maanden zijn/haar flesje?? In de kinderstoel zit ze zo rechtop, moet dat nekje zo ver naar achteren..

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.912
    3.935
    113
    Flesje hebben wij altijd op schoot gedaan.
    Er zijn wel wipstoeltjes voor grotere kindjes maar die zijn we l vrij prijzig volgens mij. Maar de maxicosi kun je ook gebruiken, ik weet niet of ze daar nog in past?
    En anders een rietjesbeker proberen, die hoeven ze niet omhoog te houden.

3. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Altijd op mijn schoot eigenlijk. Ze drinkt nog maar twee flessen en heeft nooit 'tijd' om gewoon bij mama te komen zitten, dus ik geniet van die twee momenten samen in de zetel.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier overdag nog 4 flessen en een flesje medicatie en die drinkt ze bij mij.
    Wipstoeltje hebben wij alweer doorgegeven, zat ze echt nooit meer in. Drinken als ze rechtop zit, gaat prima.

5. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Wij hebben een kinderstoel van Chicco die achterover kan! Ideaal! Dan kan ze gewoon bij tafel "eten" als wij dat ook doen.. ;)

6. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Nou m'n zoontje zal nu iets van 10kg zijn en zit gewoon in de wipstoel en zit prima!
    Hier geven we juist in z'n wipstoel de fles.
    Hij wilt niet meer op schoot, is hier veeeeeeeeeel te druk voor!
    Dus op vakantie (Italië) ging z'n wipstoeltje mee, ideaal!

7. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Wij gaven de fles altijd in een wipstoeltje als we alleen waren. Nu gaat het niet meer, ze willen dan rechtop zitten, dus te gevaarlijk. Ik leg ze nu op de grond, met hun hoofd iets rechtop in een voedingskussen.

Ik zou geen wipstoeltje meer kopen: zonde van het geld!

8. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    hij ligt op de grond en drinkt zijn fles. In de wipstoel snapt hij nog niet dat hij zijn flesje omhoog moet houden om er iets uit te krijgen. Maar hij is pas 7 maanden (wel al 10kilo ;))

9. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Hier deden we dat soort momenten juist op schoot... even een momentje echt samen...

10. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.719
    113
    Als hij graag rechtop wil drinken: tijd voor de oefenbeker/rietjesbeker/etc! En dan gewoon waar het uitkomt, ervan uitgaande dat hij inmiddels goed zit. Bij mij dronk en drinkt ze altijd aan me vastgeplakt in ondertussen elke denkbare houding, maar de verzorgers die geen eigen melk voorhanden hadden namen haar op schoot of legden haar gewoon met fles en al op een zachte ondergrond op de grond - ze hield haar flessen prima zelf vast. Rond de leeftijd van negen maanden werd de wipstoel hier zelden meer gebruikt, voor zover die überhaupt gebruikt werd. Met ruim 11 mnd hebben we de zuigflessen trouwens vrijwel afgeschaft. Zou dus zeker geen wipstoel meer kopen.

11. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Mees leggen we altijd op de bank met zijn fles.. Gaan we wel er bij zitten. Of we leggen hem op de grond (vloerbedekking) of in de box :)

12. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Flesje melk (ochtend, avond een grote en bij de boterham een kleine) hwedt ze nog op schoot. Ander drinken in de wipstoel. Kinderstoel kan wel maar haar hoofd moet zover naar achteren... vind ik niet nodig.

13. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Baby van 11,5 maand drinkt fles gewoon op schoot. Soms als hij echt onrustig is, 't laatste beetje in de kinderwagen en daarna gaat hij slapen ( in kinderwagen )

14. Delta

Delta Niet meer actief

Dit dus, wij leggen onze dochter ook altijd op de bank en ik ga er naast zitten :)

In de box of op de grond dan weer niet..

Deel Deze Pagina