Leuke kinderuitspraken!

Discussie in 'De lounge' gestart door Tese, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Mijn zoontje zag een vliegtuig in de lucht met een witte streep erachteraan. Zegt ie:

Vliegtuig poepen!

:D:D Nou je kon me opvegen....

Hebben jullie kids ook van die leuke uitspraken?

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    als mijn oudste ergens mee speelt en haar zusje erbij komt staan dan zegt ze altijd neeee niet afkomen!!! ipvniet aankomen :p haha hoe vaak ik haar ook verbeter, ze blijft het zo zeggen...

mijn jongste die graag springtop het grote bed zegt dan altijd.. ting ting ting..... ook zo geinig.,...

3. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Onze jongste dochter (2 jaar) wilde aangeven dat papa heel sterk was, met gebaren en al...
    Ze riep heel hard; 'Mijn papa heeft stierenballen'
    ipv. 'mijn papa heeft spierballen'....;)

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Min man liet laatst een harde boer..... zegt mijn dochter heel blij: "Varken!"

5. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Haaaaaaaaaaahaaaa je kan mij opvegen!!! :D

6. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Leuk topic! Ik kan niet wachten tot zulke opmerkingen hier ook door huis vliegen :D

Naja dit was al wel erg leuk:

Ik: 'Zeg eens papa'
    Dochter: 'Burb!'

7. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Vanmorgen gaf ik mijn dochter een knuffel, zegt ze... mama, je drukt op m'n tietjes. :D

hi,hi

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    lol mamamuts

die van die stierenballen is ook lol

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    hahaha, geweldig he!!

mijn dochter begint nu een beetje tegenstellingen door te krijgen en dat levert leuke woorden op:

"Wie is daar" vraagt ze
    "Niemand"zeg ik
    "NEEHEE, WELMAND" roept ze boos.

kinderlogica, haha

Ze vroeg in de dierentuin hoe bepaalde diertjes heten (steenbokken) Maar ze keek erg vreemd op en zei:"is dattuh tekenbord"??
    *zucht* toch maar eens oortjes laten testen;)

10. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Mijn vader zat met Eva in een boekje van Sesamstraat te bladeren in het ziekenhuis (waar mijn man en ik dus ook bij waren)
    Hij wijst naar Elmo en zij zegt Elmo
    Hij wijst naar koekiemonster en zij zegt: papa!
    Nou je kon mij wegvegen en papa onder bank schuiven hahaha
    Hij was rood tot zijn oren in die volle wachtkamer
    Dus ik nog heel lief: tja schat dat krijg je als ze je steeds koekjes ziet eten ;)

11. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Mijn zoon riep laatst boos: "Ik lust helemaal geen OORDOPJES"
    Hij bedoelde doperwtjes.

:)

12. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Mijn oudste zoontje van net 4 zei tijd terug tegen mij van Mama gaat papa met jou trouwen? Ik zei weer ik niet.Papa moet mama nog vragen.Hij zei: nou das domme papa hè ik wil wel met Jou trouwen.en ik smelt weg.haha
    paar dagen later was hij beetje boos op mij omdat hij iets niet mocht van mij.Zegt door het huilen heen Nou ik ga ook niet meer met Jou trouwen.
    Dus ik nep huilen( ik weet t erg he) verdrietig dat hij niet met mij wilt trouwen zegt hij Sorry mama ik ga wel met Jou trouwen hoor.Maar je hebt geen jurk en bloemen.Hsahaha

de jongste van mij was toen 1,5 jaar
    Zegt tegen mij laatst ,zat weer iets te doen buigt zich naar mij toe en vraagt '' wat is er met je? Ik moest lachen!

Tijd terug sprak een leidster mij erop aan dat mijn jongste iets heel grappigs zei aan tafel.Hij was 1, en nog paar maanden. ze zaten aan tafel te drinken koekje erbij,een kind die deed iets wat niet mocht aan tafel.
    De leidster zei: pietje eet je koekje normaal op anders krijg je niet nog een koekje.Mijn zoontje riep keihard van NOU NOU NOU NOU.ik kan begrijpen dat dan iedereen in een deuk lag.helemaal dat zo'n klein ventje dat dus zegt.hihi.

ik heb er nog veel meer maar dat vul ik ander x maar weer in hahagaga.
    Gr loesmari

13. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    echt leuk topic dit

elke keer als we met de auto de weg op gingen riep destiney toen anderhalf kokolante kokolante, ik en haar vader begrepen er niets van kokolante nooit van gehoord maar elke keer blijven herhalen en wij maar :(:(:( zij boos omdat wij dus niet naar kokolante keken echt maanden volgehouden elke keer weer, en toen stonden we een keer direct in de file en weer kokolante kokolante dit keer wees ze ernaar, bleek nou langs de snelweg bij almere heb je een paar olifanten dat waren dus de kokolante ;);););)

des weer ze heeft een neppistooltje en zegt poef poef dat pistooltje schiet vervolgens uit haar hand en zo tegen de hoofd van me oudste dochter aan, kimberley boos jaa des wat doe je nou destiney op haar beurt boos zegt heel boos met stampvoeten jaaa oooooooooowwww ik wilde je alleen maar doodschieten jaaa :x

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Mijn dochter is ook zo lekker

Gisteren zat ze in de zand bak

En In ene hoor ik hun waar is me rok nou. Ik reageerde niet meteen toen beetje bozer waar is me Rok nou. Dus ik die is omhoog gekropen kijk maar. Gaat ze staan zegt ze verdome (oepsie )
    En ik zeg dat nag je niet zeggen er is niks aan de hand trek hem maar naar benede. Dus zei hem baar beneden wordt weer boos zegt oooo. Hij is nog vies ook. Haha ( zat zand op )

15. Tese

Tese Niet meer actief

Toen wij 2 maanden geleden naar de dierentuin gingen stonden we bij de aapjes. En 2 aapjes waren bezig met dingen die niet voor kinderogen bestemd zijn als je snapt wat ik bedoel. Zegt m'n zoontje:

Kijk!!! Aapje zit vast!!

Nou ik dacht dat ik niet meer bijkwam!

16. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tot voor kort kon het mijn zoontje (6) weinig boeien als iemand hem naakt zag. Maar de laatste tijd is hij zich opeens bewust van zijn lichaam. Dus met zwemles kleed hij zich razendsnel om.
    Laatste keer na zwemles, ik sta met een handdoek een beetje om hem heen maar volgens mijn zoon ging dat niet helemaal goed.
    Zegt hij opeens keihard door de kleedkamer: 'pas op, straks ziet iemand nog mijn ding dong!' :$Uhm.. pardon?:)
    Geen idee hoe hij bij deze benaming komt, maar dus niet van mij.

Ik zal eens even nadenken, er komen hier regelmatig grappige opmerkingen voorbij maar ik kan er niet opkomen nu. (het is nog vroeg;))

17. happymama

happymama Niet meer actief

mijn dochter roept vaak gewoon de naam van mijn vriend (omdat ik m vaak roep denk ik ) wel heel grappig om te horen

als zij in bad zit en ik maak de deur open om iets van de overloop te pakken dan bigint zij zijn naam te roepen hahaha

18. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoon (bijna 3 jaar) is momenteel erg geïntreseerd in zijn lichaam en in het jongen/meisje zijn. Afgelopen week zegt hij: Als ik later groot ben word ik een meisje! Dat kwam er zo geweldig uit dat ik lag dubbel.

En tegen de crecheleidster:

Vorige week zegt hij tegen zijn crecheleidster tegen hem "jij bent mijn grote vriend!" en daarna vraagt ze aan mijn zoon ben ik ook jou grote vriend? Nee zegt mijn zoon jij bent een Uilebal hahahaha. dat ik kwam mijn zoon halen 's middags en komt de leidster bij mij: mag ik me even voorstellen? ik ben uilebal hahaha.

19. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ja dit doet mijn zoon bij mij! Ipv Mama is het momenteel Annette! :D vooral als mama het woord mama even niet hoordt dan gaat hij over op "annette" hahaha

20. muis26

muis26 Fanatiek lid

mijn zoontje zegt vaak als ie geirriteerd is NEEE PAMMAAAAA (kruising van papa en mama hihihihihihi)

Deel Deze Pagina