Leuke kinderuitspraken!

Discussie in 'De lounge' gestart door Tese, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Op mijn werk zingen de kinderen bij mega mindy: " die elke boef op aarde belt"
    Ipv " die elke boef op aarde velt"

:)

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

van de week neefje van bijna 2,5

mijn zwager zijn oom dus zou de volgende dag geopereerd worden en die hadden die morgen opgepast dus hij had van alles gehoord, Hij is geopereerd aan zijn urineleider, dus ze hadden gezegd dat hij aan zien piemel geopereerd moest worden,

dus neefje helemaal in e ban van doktertje spelen enz. opa moest hem prikjes geven met de spuit, nou in zijn arm, en zijn been toen in zijn bil toen zegt hij ineens en nu in mijn piemel, nee joh dus we schieten in de lach zegt die wel die is ook ziek

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Mijn oudste van tien.

Mama waarom moeten vrouwen :cool:altijd winkelen?:D

Gisteren waren we samen gtst kijken. Mama is dat nu sex:) Eehhh ja schat:) Hij zegt vind ik vies:p Denk o ja jongen zie je wel over een jaar of vier haha.;)

Deze niet zo leuk. Wat moet je er op antwoorden.

Mama wat is verkrachten???? ( Vorige week op het journaal over die kinderdagverblijven en de verdachten) Dan zit je met een mond vol met tanden wat moet je zeggen en hoe leg je dat nu netjes uit. Hij weet net wat sex is?

4. Jarina

Jarina Actief lid

19 apr 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Mijn ouders hadden laatst ook uitspraken van mij naar boven gebracht over vroeger.. Mijn moeder zei wel eens voor de grap tegen me vader, och lik toch mijn reet! Toen ging ze een week erna met mij naar Aldi, en ik praatte altijd honderd uit met dat meisje wat bij de lege flessen stond, ik was echt een kleine ouwe. Toen zei me moeder: Jarina kom je ik ben klaar.. Waarop ik antwoordde, Mam lik toch mijn reet. hahaha

Toen ik 2 jaar was had ik al een 1persoonsbed, mijn moeder was de was aan het doen en toen ze van de zolder afkwam was mijn kamer deur open, ging ze naar beneden stond de voordeur openn. Zij dus in alle staten mij gaan zoeken, komt ze me een paar straten verder tegen in mijn pyjama zegt ze: Jongedame waar ga jij naar toe? Waarop ik antwoordde; ik ga naar lies koffie drinken!!
    Marlies was de beste vriendin van mijn moeder alleen was ik de verkeerde route gelopen..

5. Que

Que Niet meer actief

Kleine hier zegt nog niet heel veel.

Maar regelmatig als ik hem vraag of hij het lekker vind (eten) dan schud hij nee................. Wat heb ik nou altijd gedaan. jammie jammie jammie en dan van links naar rechts heen en weer gaand...... Nou leer hem dan maar ja te knikken op iets wat nee is hahahaha

6. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik heb echt in tijden niet meer zo hard gelachen en ik zit nog wel op mijn werk. Die van Shaddixx vond ik vooral errug schattig. aaah.

Ik zeg als mijn zoontje iets niet mag altijd 'nee nee', of 'uh uh'. Hij heeft nog nooit echt een zin uitgesproken tot hij ineens heel wijs zei, inclusief krom vingertje 'neenee, doewenie'. Hij wilde dus zeggen 'dat doen we niet!'. Nou echt, je kon me helemaal bij elkaar vegen hoor. Zo bij de hand. Schijnbaar zeggen ze dat op het kdv tegen hem.

Dochtertje van mijn beste vriendin heeft heel lang mijn zoontjes naam verkeerd uitgesproken. I.p.v. Juliën, zei ze, Lullie- in.

7. Onder water

Onder water Niet meer actief

Zoooveeel:

Papa werd geopereerd aan zijn amandelen en ik scheen een keer te hebben gezegd stel je eigen nou is niet zo aan!!!:). Ik haalde haar op bij de opvang en toen had ze tegen iedereen verteld wie het maar wou horen dat papa ziek was, maar niet echt ziek hoor, hij stelde zich een beetje aan:p

En inderdaad als ze boos is zegt ze MAPPA!
    Mandarijn= dienamus?

Of eergister bij de kinderarts ze heet Roozen van haar achternaam, die is gelijk gedoopt tot dokter doornroosje. En toen vertelde ze er ook nog achteraan dat ze wel erg veel op de heks leek:$

8. Onder water

Onder water Niet meer actief

Oh en als we aan het eten zijn, ze naar haar bord kijkt en zegt: " Ziet er niet uit he?" nou dan heb ik het niet meer hoor

9. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Toen ik nog zwanger was van Madou zei mij dochter iedere keer "mama wanneer wordt de baby nou een keer uitgeboord?"

en op de dag van de bevalling werden de kids opgehaald door oma, mijn dochter kwam teruglopen en zei "mama ik wens je een heel fijn feestje en ik hoop dat de baby er uit komt"

10. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha leuk!!

Gisteren moest ik echt ff lachen om mijn zoon..
    Was zijn billen aan het vegen na een grote boodschap.
    Zegt hij " zo ik heb mijn dikke reet afgeveegd"

:D

11. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    hihi wat een lache topic dit!

hier zijn er ook veel dingen, maar kan er zo even niet op komen...
    welke ik nog wel heel god weet:
    toen ik hoog zwanger was van de 2e waren mijn stria's heel goed zichtbaar. was mijn dochter op haar buik aan het tekenen dus ik zeg; wat doe je nou?? dat mag toch niet?? zegt ze; mama ook teken buik!!

12. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Hahaha geweldig!

Mijn zoontje had gisteren ook nog een leuke uitspraak. Eergisteren aten we broccoli en mijn zoontje noemt dit altijd bomen.
    Zijn we gisteren dus op het kdv zegt hij steeds heel trots "Dat is mijn mama!" waarop de juf zegt "L. jij bent wel trots op jouw mama he?" zegt mijn zoontje "Ja, mijn mama en papa eten bomen!"

Hahahaha

En laatst reden we langs een groot reclame billboard van de MediaMarkt roept hij heel hard "Dat is MIJN winkel". Dus wij keken hem al aan en snapten het niet. Totdat we die dag erna op tv deze reclame voorbij zagen komen:
    YouTube - Media Markt - Dat is mijn winkel! - "Ja, dat bedoel ik"

We lagen echt helemaal dubbel.

13. noukie89

noukie89 Niet meer actief

als je niet kunt koken mag je ook geen mama zijn ;)

of een skippybal met kleine stipjes erop zegt het kindjes wooooooooooow wat doen al die lekkere snoepjes in die skippybal

14. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Wij hebben nieuwe buren. Mijn zoontje is meteen weg van de buurman en roept hem steeds: "buurman, buurman!" Dus de buurman vertelt hem dat zijn naam Wouter is en dat hij hem gewoon bij zijn nam kan noemen. Dus de volgende dag is het weer: "buurman, buurman". Toen ik hem vroeg hoe de buurman heet (waar buurman bij is), moest hij heel hard nadenken wat ook al weer zijn naam was en zij heel aarzelend en vragend: "Kk-ka-kabouter?" Hhaha, we kwamen niet meer bij.

Gisteren zat hij in bad en tegenwoordig onderzoekt hij graag zijn lichaam. Dus hij wijst naar zijn piemel en zegt:" ik heb een kleine piemel en mama heeft een grote piemel". Dus ik zeg: "nee, mama heeft helemaal geen piemel, papa heeft een piemel". Hij:" Oh ja, mama heeft geen piemel, mama heeft en baby in haar buik". :D

15. Tese

Tese Niet meer actief

Wij eten weleens knibbel knabbelvla. Op het pak staat een heks in een pot te roeren. Sem kan dan heel enthousiast 'oma!!!' roepen Hihi

16. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Vanmorgen zaten papa en Wendy de beker van Wendy te bekijken met de disney prinsessen er op. Zo wist ze te vertellen dat die met de gele jurk Belle was...de volgende was sneeuwwitje aka snowhite en...ja die derde....ze kende hem wel maar hoe hete die nou?
    Na even na gedacht te hebben (en nu moet ik even melden dat Wendy 2 talig is...Engels en Nederlands) roept ze ineens vol overtuiging "Snowrosje!" :D (sneeuwroze)

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahahah.

Mijn moeder was laatst hier tussen de middag en normaal belt ze dan altijd mn vader ff op zn werk.
    Dus ze pakt mn huistelefoon en Tygho kijkt haar aan. Bloedserieus zegtie: Hej, pak je eigen telefoon!

En meneer wil niet meer op het potje plassen.
    Dus ik vroeg hem, Tygho gaan we nu weer op het potje plassen? dan mag je weer stickertjes plakken.
    Zegtie: Nee mama ik hoeft niet meer op potje plassen, ik heb al stickertjes genoeg geplakt!!

Dusssssssssssss

18. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    whahaha ja....dat ken ik ergens van ;)

Als mevrouwtje hier naar de wc moet en ze vraagt papa mee en ik durf ipv papa mee te gaan dan krijg ik steevast "zitten jij!" te horen op een ERG strenge toon met vingertje in de lucht.
    Eigenlijk moet ik het niet accepteren maar het is zoooo schattig en lachwekkend... ;)

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hier hielp onze kleine meid eens met was ophangen dus was het trui van papa trui van y en toen kwam de tietentrui van mama (bh dus)

madam wilde een keer bij oma blijven maar dit kon niet want die moest naar bloemschikken.
    dus madam: waarom ga je naar bloemschrikken????
    wij dus proberen uit te leggen wat bloemschikken is dat je bloempjes mooi neerzet ed. dus zij zou het ook wel ff doen. loopt dus naar een bloem er roept heel hard BOE nou echt we kwamen niet meer bij haha

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Toen mijn oudste een jaar of 4 was en ik hem 's morgens een keer wakker moest maken zei hij nog half in zijn slaap " Ik wil nog niet wakker worden want ik moet eerst mijn droom afmaken".:D

Deel Deze Pagina