Leuke kinderuitspraken!

Discussie in 'De lounge' gestart door Tese, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ik heb nog geen kids maar lig hier in een deuk

wel weet ik er eentje die mijn moeder altijd verteld over mij.. vroeger als mijn vader fietsen ging repareren lukte dat nooit zo en dan zij hij altijd godverdomme ( oeps :) )

nou ja ik kreeg dus eens een lekker stukje kaas van kaas boer , ziij mijn moeder en wat zeg je dan ( eigenlijk zou het zijn dank je wel ) nee ik zijn volmondig keihard godverdommeeeeee.. mijn moeder schaamde zich kapottttt maar zij wel dat ik dank je wel moest zeggen en niet godverdomme ihihihihi

xxjes

2. MissT

MissT Niet meer actief

Hihi ge-wel-dig.

Een ventje op wie ik paste werd grote broer. Zijn mama vertelde hem; 'Mama heeft een kleine baby in haar buik'. Waarop hij antwoorde; 'Huh, maar wanneer heb jij die dan opgegeten' :D :D

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Onze dochter net voor haar 2e verjaardag tegen mijn man die in bad zat:

Papa haren wassen? Papa niet huilen, neeeeee, papa niet huilen, papa grote meid!

En nu hoor ik bijna dagelijks wel iets waarvan ik denk: proest! :D Echt geweldig wat ze allemaal zegt, ik lach me echt simpel hier soms haha!

Vanavond zat ze in bad, mijn man zegt tegen haar: dag schatje, papa gaat nog even werken. Zegt ze bloedserieus: tot ziens!
    Dat zijn dan echt van die opmerkingen die wij voor het eerst van haar horen, dan kijken we elkaar aan van: huh?! :D

4. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Mijn zoontje had op de wc gepoept. Zegt ie: Mag ik nu met de luchtverschoner spuiten???

Mijn broertje liep vroeger eens achter mij aan te rennen in de supermarkt, schreeuwend: Ik ben een kietelaar!!!!!

Wat kunnen we toch lachen om die kleintjes he haha!!!

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Toen ik een jaar of 4 was ging ik voor het eerst naar de kerk, voor de doop van een kindje van kennissen.
    Ik hoorde allemaal liederen en gezang, en toen het even stil was 'fluisterde' ik keihard tegen mijn vader: "pap! wanneer gaan ze nou deze vuist op deze vuist zingen?" :D

Dit gesprekje hoorde ik gisteren bij ons thuis:
    Zoon (verbaasde toon): papa piejol!
    Papa: ja, papa heeft een piemel
    Zoon: ikke ook piejol!
    Papa: ja, jij hebt er ook één he
    Zoon: mama nee piejol!

2 jaar en 2 maanden issie...zucht...zo lief :)

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    *mental note to self....als je deze topic leest pak dan eerst een zakdoekje oid!!!*

Tranen over mn wangen hier! :D:D:D

7. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Een maand geleden was ik ziek (griep) en moest flink hoesten. Mijn dochter was ook een beetje aan het hoesten.

We zijn haar aan het leren dat ze moet delen.

Zegt ze op een gegeven moment; mama samen hoesten samen delen.

*smelt*

Deel Deze Pagina