Mijn broertje was nog heel klein toen hij een plakje worst van de slager kreeg. Mijn moeder; 'Wat zeg je dan?' Mijn broertje dacht even na en zei: 'Mag ik er nog één?' Of een meisje dat voor het eerst een piemel zag bij haar buurjongentje; mama ik wil ook zo één, maar dan van K3!
Mijn neefje van 10 heeft op 2 jarige leeftijd leukemie gekregen (gelukkig inmiddels helemaal weer gezond). Toen hij 4 werd en naar de bassischool ging zat hij op een speciale school voor chronisch zieke kinderen (zat nog midden in de chemo's). Van een van de medicijnen die hij kreeg, kreeg hij ontzettende eerbuiten, stemmingswisselingen en een heel sterk ruikvermogen. Op de kerstmarkt liet hij ons de dingen zien die hij gemaakt had, er komt een vader bij ons staan en zegt tegen hem: wat mooi! Heb jij die allemaal gemaakt? Mijn neefje antwoorde: Jij stinkt uit je mond! We stonden allemaal even met onze mond vol tanden .
Wij waren met mijn zoon van toen 22 maanden bij de verloskundige. Hij zat bij mijn man op schoot, we zaten in serieus gesprek met haar. Tot mijn zoon echte en mega harde scheet laat en daarna de woorden "poepie" met een stalen gezicht uitspreekt, de verloskundige aankijkend. Mijn man en ik lagen onder de tafel. Vooral ook omdat de verloskundige heel serieus bleef. Gisteren kwam hier een landbouwvoertuig voorbij. Altijd als er een vliegtuig overkomt zegt hij "vnietuuuuiiif" en nu hij dat bulderende landbouwvoertuig hoorde zei hij: Vnietuif auw?' Laatst was ik hem aan het verschonen, hij pakte zelf ook een doekje en wilde ook even helpen schoonmaken. ineens kreeg ik dat doekje onder mijn neus geduwd dus ik zei: Bah wat doe je nou? Zegt hij: Piemooow Verder heeft hij zo klein als hij is soms van die kinderlogica. Bijvoorbeeld als hij een gekleurde vlinder ziet in een boekje zegt hij: bloembeest. Bij mijn bonte paard zegt hij:koepaard
Super!!! Finn begint ook steeds meer. Vorig jaar is mijn vader een poos opgenomen geweest. Hij zei toen zelf een keer tegen Finn dat opa een beetje gek was. En dan met zn vinger zo naar zn voorhoofd. Toen ik twee weken geleden geopereerd werd, is Finn bij mijn vader geweest. Toen zaten ze te eten, en deed Finn ineens zn vingertje naar zn voorhoofd en zei:"opa gek!!!" En nu dat weer afleren! Hahaha! En vandeweek toen het na heel veel moeite eindelijk lukte om de treinbaan zo te laten lopen als hij wilde, stond hij op, maakte een dansje en zong keihard :"Het lukte, het lukte, het lukte, YEsssjjjj wiediduuuh!!!" Nog eentje: Finn is erg fan van nemo en daarin zeggen ze op een gegeven moment iets over 'grote bloten' Ze denken dat een boot zo heet ofzo. Maar dan komen er ook duikers. Dus Finn ziet gisteren op Nat Geo een duiker...zegt ie :"Heyyy blote!!!!!" Ik moest even denken!! Hahah!
Ik was laatst bij m'n moeder, ze kreeg nog geld van me dus dat haalde ik uit m'n portemonnee. M'n broertje (7) zat naast me op de bank, en zag dat er een lidmaatschap-kaartje van de 'Melkweg' (concertzaal) in zat.. Hij zegt; 'Wow Sam, ben jij een keer naar de ruimte geweest? ' Of laatst, ik liep met Damien buiten, we kwamen 2 mannen in pak tegen. Van die kakkers, oude mannetjes die zo'n enórme auto hebben, en een roze stropdasje dragen.. Damien zegt; 'Kijk mam, da's rare meneren..' Een paar uur later liepen we naar de speeltuin, langs de weg was iemand z'n band aan het verwisselen.. En Damien wordt zó ontzettend boos op die man.. 'WAT HEB JE NOU DAAN? JE HEB STUK GEMAAKT! Da's niet zo goed hooh! :x'. Ik ben maar snel doorgelopen
Geweldig!!!!!!!!!! -- Hier een paar mooie: tijdens zwangerschap van de 2e zegt Jamie heee jij kom er eens uit (al roepend tegen mijn navel) haha Ik wil een broodje diepe zucht.. Ik wil het zo graag!!! (bedoelde vruchtenhagel) Koelepasta op brood (chocopasta)
Ik wil wel eens mijn zoon kietelen, en dan zeg ik: "ik pak je bij je lurven hoor" Laatst was ik bij mijn ouders, had ik weer bij mijn zoon een kietelmoment. Roept ie ineens heel hard: "LAAT MIJN LURVEN LOS!!" Mijn mama rolde van de bank van t lachen
Danique 8 jaar: mama,ik weet hoe het komt dat de melk die net uit de koe komt nog warm is. ik: o ja ,hoe dan? Danique: ja omdat die koe de hele dag in de zon staat natuurlijk!
ik heb niet echt grote borsten, en toen ik in een kleuterklas stage liep bij een juf met flinke borsten zei een kleuter tegen mij: En wanneer krijg jij bergjes?
Finn had gisteren ook nog wat grappigs. We komen aan met de fiets achter, en wij hebben een smalle brandpoort. Je kan dus zo in de tuin van de mensen erachter kijken, die hebben geen schutting. Er wonen daar allemaal van die oude vrouwtje. Finn zegt altijd even hallo en dat vinden ze prachtig. Komen we dus gisteren aan, en hij zite de ene buurvouw en zegt netjes hallo, staat er een stukje verderop, twee huizen verder ofzo, nog een mevrouw. Zegt ie keihard: "Heeeeeeey, nog één!!!!" Die mevrouw kwam niet meer bij van het lachen!
De nieuwe mini laptop staat op tafel "moet nog groeien" zei kabouter. En ze wil kleiner groeien omdat ze zo graag baby speelgoed wil waar wij haar te groot voor vinden. Opa en oma wonen op de boerderij en hebben hun auto onder een laken v.w de vliegen "auto ziek?" En papa z'n ongeschoren gezicht "papa hagelslag"