"we zijn er bijna we zijn er bijna maar nog niet helemaal niet...bijna....KONTJE PLEK!!!!" ...wat zeg je nou Wendy? KONTJE PLEK!! ..euh...ok... WAAR haald ze het vandaan!?!?!
haha toen ik klein was zongen we altijd: we zijn er bijna we zijn er bijna, maar nog niet helemaal kontje blauw Zal daar wel vandaan komen hahaha.
Julia trekt zelf haar jas aan, maar het lukt niet helemaal. Ondertussen heb ik al 10 x gezegd dat ze op moet schieten, waarop ze zegt: "jaja, duurt lang!"
Ik heb 'm al eerder genoemd in soortgelijke topics, maar deze blijft geweldig; Mijn broertje, toen ie met z'n vader bij 't postkantoor was en een landkaart zag hangen; Wow pap, moet je kijken, een papieren TomTom!
*PROEST!!!* Jamaar plek....ik kom uit brabant en plek betekent plak/ plakken...plakkerig... krijg je toch heel vreemde ideeen bij hoor...ookal is die kont dan kaal Lol die broer van jou Shadixxx...geweldig!
Sarah's lievelingswoordje is 'ja, oké'. Dit zegt ze dan ook heel vaak, ook bij dingen die ze echt graag wil. Ze heeft al een paar keer om een koekje gevraagd en ik zeg steeds 'nee'. Op een gegeven moment vraag ik of ze een koekje wil en ze zegt: 'ja, oké'. Echt heel droog
geweldig!! bij oma kikkerpad aan de pingping koffie oma kan bijna niet meer lopen en is bedlegerig oma wilt naar de toilet schuift t bed uit zodat ze land op dr voeten en overend staat Louise-Faye heel enthousiast (volgens mij kon gehele straat t horen) JAAAAAAAAAAAAA goed zoo oma!! letterlijk applaus erbij kom oma kom, zo moet ie , stappen stappen, jaaaaaaaaaa oma strompelt naar de toilet en mn meis maar aplaudiseren ik wist niet of ik dubbel moest liggen of me moest schamen
Aaron zit "lekker" met de lego te spelen zegt ie (komt vanuit zijn tenen zo diep) HORTSTENOKKE!!! mama, het lukt niet:x (van wie die dat heeft)
Mijn dochter wilde laatst persé haar pyjama aan met korte mouwen. Toen ik herhaaldelijk zei, dat dat nu veel te koud is, gaf ze de pyjama aan mij en zei, 'nee hoor, hij is niet koud, voel maar'. Gisteren stond ik per ongeluk op mijn dochters teen. Zei ze; 'moet je nu even sorry zeggen hè'.
We zijn bezig met tellen en hoe oud is die en die en die enz.. Dus vorige week.. Danoontje na het eten was op, colin denkt na en zegt: mama ik ben nu t(w)ee! grote grijns..mag ik ook tee! haha hij heeft er dus ook nog 1 gekregen, vond het briljant bedacht. Gister gingen we nergens heen en ik ben herstellende van een rugoperatie, dus heb niet altijd zin om mijn kloffie uit te doen. Colin, kom we gaan kleren aan doen, Shannon kleertjes aan colin kleren aan. Colin:mama ook kleertjes aan.. mama heeft toch al kleren aan, kijk shirt en broek. Neeeee mama, dat is geen mooie broek, andere broek aan doen. Ik: mama wil gaag deze broek aan. NEEE JOH.. Gekkie, niet mooie broek. haha
Leuk zeg al die dingen die ze zeggen! Mijn zoontje laatst: zegt ie uit het niets: Mama, ik ben supercool he? Hopen dat ie dit zelfvertrouwen houd voor de rest van zn leven, haha. (In tegenstelling tot zn moeder)
we zaten het sint verhaal te kijken met die gestolen pakjes, ik zeg tegen Lisa 'dat is toch ook wat dan krijgen jullie geen cadeautje, wat nu?' zegt ze 'dan kan oma toch naar de winkel gaan en een cadeautje kopen?!'