Hoiii, Weet één van jullie een lekker restaurant in HHW voor rond een uur of half 5/5 uur dit weekend? Thanks!
La cubanita, wonders, hasakura allemaal bij het coolplein te vinden. La vida schijnt ook wel wat te zijn aan de middenweg maar daar ben ik zelf nooit geweest. Persoonlijk zou ik voor wonders kiezen zeker rond dat tijdstip.
Wonders heeft gewoon een gezellig sfeertje, en aangezien half5/5uur borrel tijd is, is het daar altijd wel druk. Ik hou van de entourage van Wonders Kijk maar eens op hun site dan krijg je een beetje de indruk hoe het is daar.
Jeps, het eten was supergoed; echt onwijs lekker! En niet duur, vonden wij. En het is op zich een leuke tent, maar niet echt wat voor ons. Het was een beetje te dicht op elkaar (er zat bijna iemand bij me op schoot) en ik vind het prettiger als de tafeltjes meer dan 30 centimeter van elkaar staan ! Maar wij zijn zo'n klassiek niet-modern stel dat in de rust en stilte wil genieten van elkaar, het moment en de mensen naast ons bespreken en dat gaat zo moeilijk als ze aan dezelfde tafel zitten Maar verder was het een hele leuke tent, hipsters united ! En daarna even doorgestuiterd naar de bios. Volgend jaar gaan we weer op een romantische date, en dan zal ik het weer vragen in een andere plaats !