Wie heeft énig idee waar je leuke losse kinderkleding haakjes/kapstokjes kan halen voor de babykamer.. Gamma, Praxis en DecoKay hebben dit iig niet... Wel hele schattige deurknoppen, maar daar heb ik weinig aan.. Iemand een suggestie? Groet Hilde
Bedoel je hangertjes voor de kleertjes in de kast? Of een soort bordje aan de muur met knopjes om bijv. een jasje aan te hangen? Racebabe
Ik bedoel eigenlijk losse knopjes voor aan de muur om idd kinderkleding aan te hangen.. Dus geen hangertjes voor in de kast, die hebben ze wel bij de Xenos in leuke frisse kleuren.. Maar leuke losse kledinghaakjes in leuke kleuren vind je bijna niet...wat je dan tegenkomt is over het algemeen; koper, aluminium, goudkleur..enz nada dus... Ben net het hele bouwcentrum gebied afgeweest... pff...lol.. Groet Hilde
Hema... daar gaan we dan maar es ff een kijkje nemen... lol.. Jullie kennen het zeker wel, je hebt dan een bepaald idee in je hoofd... zo van, ja dat maakt het 'net' af.. en dan vind je het weer nergens...lol.. Maargoed.. we'll keep on searching.. Alle suggestie blijven welkom hoor.. ! Leen Bakker ga ik denk ik ook nog wel een kijkje neem maar persoonlijk kan ik me niet echt voorstellen dat die zullen hebben wat ik zoek... Zat ook al aan Ikea te denken.. es ff nog in het Ikea boek kijken, wellicht wordt ik daar wijzer uit.. Heb nl. ook niet echt zoveel zin om naar Amsterdam op en neer te sjeezen voor een paar haakjes... Al hoewel.. als ik het in m'n kop krijg... Hahahahaha.. Groet Hilde