Oudste: Br@nd Ninni Vi Billy & Lilly Moodstreet NoNo Maar nog maar een klein beetje...ze wil alleen broeken ed en ik weiger 50 euro voor een spijkerbroek neer te leggen terwijl er zoveel goedkopere te krijgen zijn die er hetzelfde uitzien. Zelfde voor sweaters en longsleeves. Jongste: Br@nd Ninni Vi Billy & Lilly Moodstreet Quapi
Dat vind ik zo een mooi merk! Nog nooit wat van gekocht tot nu toe want in de uitverkoop greep ik met de maten telkens mis. En zonder uitverkoop vind ik het echt behoorlijk prijzig.
bedankt voor zoveel reacties. Veel merkjes nooit van gehoord maar ga ze allemaal googelen en wie weet vind ik wel heel veel leuke dingen die ik anders nooit gevonden had
Die Billy en Lilly ziet er ook heel leuk uit. Zoontje zit nu in 110 dus 110-116 nemen? Broektaille is goed smaller te maken?
Ik vind voor de meiden trouwens de Z8 zomer collectie dit jaar echt niet leuk. Voor jongens daar in tegen geweldig, zo jammer dat mijn zoon daar te oud voor is.
Ik ben altijd op zoek naar vrolijke frisse kleurtjes en dierenprints voor mijn mannen. Vooral geen donkere kleuren en grote letters.. als iemand nog tips heeft... tot nu toe slaag ik vaak bij: 4ff Danefae Duns sweden Smafolk Lily Balou Tapete
Voornamelijk wat aparte merkjes haha Mini rodini Bobo choses Coodoo Tiny cottons Vimma company Hugo loves tiki Bonnet a pompon, super mooi maar menn zo duur Gray label Mingo Petit Bateau Maar ook veel tumbel n dry, soms wat z8, h&m en zara
Oké.. Ik heb nu de meeste van de hier genoemde merken gegoogled en ik vrees dat ik zal moeten toegeven dat ik dus blijkbaar geen smaak heb . Want op een enkele uitzondering na, vind ik het meeste echt spuuglelijk. Ik kan er écht het geld dat er voor gevraagd wordt, niet voor over hebben. Ook niet als ik het wél zou hebben. Puur technisch gezien heb ik het trouwens wel maar dan moet ik ze de rest van de maand op water en broodkorsten zetten. Dat vind ik ook wel weer een beetje zielig. Dus, helaas pindakaas, zullen mijn kinderen verder smaakloos (als het om kleding gaat) door het leven moeten. In ieder geval tot ze oud genoeg zijn om die (in mijn ogen) belachelijke prijzen zelf neer te lappen als ze eenmaal besluiten dit wel mooi te (gaan) vinden Wat ik trouwens wel een superleuk maar óók een veel te duur merk vind is Muy Molo.
Hihi ik denk eigenlijk een beetje hetzelfde als jij, al wil ik nu kijken om toch af en toe iets van die mooie merkjes te kopen en dan hoop ik dat ik in de sale wat vind. Voor dochter (7,5 maand) koop ik overigens wel veel van noppies e.d. Ben bij haar wat beperkter qua shoppen omdat ze lekker veel babyvet heeft. Noppies zit veel stretch in dus dat zit prima bij d'r. Vind quapi en b.nosy ook erg leuk voor haar. Maar ik vroeg me ook serieus af of jullie dan echt 25-30 euro voor een t-shirtje neerleggen. Als ik kijk naar z8 of andere merken ben je dat zo kwijt voor een shirtje. Als ik dan 10 t-shirts nodig heb van de zomer ben ik al €250,- kwijt en dan moet ik de rest nog. Ik vind bepaalde merken echt wel mooier en merk ook wel dat het netter aansluit bij onze zoon (is vrij slank), maar wij hebben dat geld echt niet (om een hele gardarobe aan merkkleding aan te schaffen). En als we het wel hadden ging ik eerst minder werken om meer bij de kinderen te kunnen zijn, dat is me dan meer waard. Maar ik kan me aan de andere kant ook prima indenken dat als je het geld ervoor hebt, je het dan ook besteed, want er zitten echt wel hele leuke dingen tussen!
Mijn dochter is 9 maar is geen meisje-meisje, jurken en rokjes komen er niet in hier, het liefst draagt ze een spijkerbroek en een lekker sportief vest. Nu hebben we volgend jaar een bruiloft van onze beste vrienden (mijn man is getuige) en dan wil ik toch dat ze er leuk uit ziet waar ze zich ook happy bij voelt, maar ik heb echt geen idee waar ik zoeken moet! Ik ben niet thuis in de merk kleding, Iemand een goede tip?
Zonder merken kun je kinderen ook heeeeel leuk aankleden! Tenminste, ik vind de Zara (dat vind ik geen merk) goed betaalbaar en die hebben vaak leuke kinderkleding.
Ik werk niet en man zijn inkomen is goed genoeg om van te kunnen kopen wat we willen. Als ik er een broodje minder om had moeten eten of daardoor minder vaak leuke dingen met mijn gezin had kunnen doen had ik ook niet veel geld aan dure kinder kleding uit gegeven. Voor mijn zoon koop ik zonder blozen tshirts van €180 en een winterjas van €600 maar die draagt kleding echt een heel seizoen omdat hij niet zo snel meer groeit. Voor dochter hangen er ook jurkjes van tegen de €200 euro in de kast maar daar denk ik wat langer bij na met kopen omdat zij nog wel snel groeit en kleding na 3 a 4 maanden alweer te klein is (hoewel het nu wat langzamer gaat). Haar winterjas was €380 euro en die was in oktober iets te groot omdat ze er tot maart zeker mee moest doen (dat had ik niet uitgegeven aan een jas die precies pas was en waar ze in december alweer uitgegroeid zou zijn) Maar haar kleding combineer ik dan ook weer met items van de Zara zoals broekjes of vestjes (en nog 2 winterjasjes zodat ik af kan wisselen met verschillende kleuren). Dus als antwoord op jouw vraag, shirtjes van 25 tot 30 euro klinken in mijn oren als koopjes maar ik besef me ook heel goed dat dat niet voor iedereen geld. En ik ben ook van mening dat je zonder merkjes en met minder budget je kinderen er heel leuk, mooi en verzorgt bij kan laten lopen!
Kun je niet met haar samen een compromis sluiten? Dat ze wel in broek mag (nette broek) maar dan met een mooie blouse erop en een leuk colbertje? Met een mooi sandaaltje of laarsje eronder (afhankelijk van de tijd van het jaar)? Of een mooi Jumpsuit!
Oh ja! Een colbertje is leuk!! Helemaal niet aan gedacht! Bedankt voor de tip. We moeten zeker in overleg samen want ik wil wel dat ze zich er fijn in voelt.
Ja tuurlijk als een kind zich niet fijn voelt in kleding stralen ze dit ook uit. En een bruiloft is feestelijk dus zo moet ze zich ook voelen! Ik heb mijn post van net nog aangepast, weet niet of je dat nog gelezen hebt. Maar een mooi net jumpsuit is ook leuk met een colbertje erop. Toch een broek maar net even anders.
kwam nav dit topic met googelen de kleding van Emile et Rose tegen en ik ben verliefd. Kan online alleen maar baby kleding vinden tot maatje 80. Word dit groter ook gemaakt of is het een babymerk? En iemand tips voor webshops waar ik kleding hiervan kan vinden?
Ik zie hier al heel wat leuke merken voorbij komen! Mijn oudste draagt ook graag retour, desigual, Roberto cavalli, petrol en vingino. De jongste heeft ook desigual, quapi, dkny, Michael kors, birds by d-rak en Laura ashley. Z8 vind ik overigens ook een erg leuk merk om te zien, maar die kwaliteit is helaas erg slecht. Menig kledingstuk begon na 1 keer wassen al te pillen.